زمان ورود نخستین گوشی انعطاف پذیر اپل به بازار

کدخبر: ۲۶۳۲۴۷
​اقتصاد نیوز:نخستین گوشی انعطاف پذیر اپل در دست توسعه قرار دارد. نکته قابل توجه درباره اولین گوشی هوشمند منعطف اپل، داشتن طراحی متفاوت نسبت به محصولات مشابه دیگر شرکت‌ها است.
زمان ورود نخستین گوشی انعطاف پذیر اپل به بازار

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، سامسونگ قرار است نخستین گوشی منعطف خود را در روز بیستم فوریه (یکم اسفند) رونمایی کند. علاوه بر این شرکت، بزرگانی همچون هواوی و ال جی نیز مدت‌ها است در مسیر توسعه گوشی های انعطاف پذیر قدم گذاشته و به زودی محصولات خود را معرفی خواهند کرد. اپل به عنوان یکی از سه گوشی‌ساز برتر دنیا به هیچ عنوان دوست ندارد از این قافله عقب بماند، به همین دلیل نخستین گوشی انعطاف پذیر اپل نیز در دست توسعه قرار گرفته است.

اما بر اساس عقیده یکی از مدیران اجرایی سامسونگ، راهکاری که به منظور توسعه نخستین گوشی انعطاف پذیر اپل در پیش گرفته شده کاملا متفاوت است.

نخستین گوشی انعطاف پذیر اپل

طراحی متفاوت نخستین گوشی انعطاف پذیر اپل

به عنوان نمونه، برخلاف سامسونگ گلکسی اف، که یک گوشی منعطف تاشونده به داخل محسوب می‌شود، نخستین گوشی انعطاف پذیر اپل به بیرون تا خواهد شد. گفته می‌شود این نوع طراحی گوشی های منعطف به مراتب راحت‌تر است، اما سبب افزایش اندازه و ضخامت دستگاه شده و به همین دلیل از زیبایی آن می‌کاهد. مشکل دیگر، افزایش احتمال آسیب‌دیدگی نمایشگر است.

رئیس مرکز نوآوری در طراحی سامسونگ (Design Innovation Center) معتقد است گوشی انعطاف پذیر این شرکت، تجربه بهتری از کار با دستگاه‌های تاشونده به کاربران ارائه خواهد کرد.

اگرچه سامسونگ خود را برای رونمایی از یک نسخه تجاری گوشی منعطفش آماده می‌کند، اما نباید تا سال 2020 منتظر نخستین گوشی انعطاف پذیر اپل بمانیم. با توجه به زمان باقی مانده، احتمال تغییر هر چیزی وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید