مدارس در کدام استان‌ها تعطیل شدند؟

کدخبر: ۲۶۳۲۶۸
برخی مدارس استان‌های خراسان شمالی و آذربایجان شرقی فردا تعطیل شد.
مدارس در کدام استان‌ها تعطیل شدند؟

به گزارش اقتصادنیوز، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: برخی از مدارس شهرهای آذربایجان شرقی به دنبال بارش شدید برف و برودت هوا در روز شنبه تعطیل شد.

جعفر پاشایی افزود: به دنبال بارش سنگین برف، برودت شدید هوا و یخبندان فردا شنبه مدارس دوره پیش دبستانی بخش مهربان تعطیل و مدارس سایر دوره های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در خواجه و کاغذکنان نیز تمام مدارس دوره های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع به فعالیت می کنند.

پاشایی در خصوص مدارس تبریز نیز گفت: در نواحی پنجگانه تبریز تمام مدارس دوره های تحصیلی  روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: مدارس دوره پیش دبستانی ترکمانچای نیز تعطیل و مدارس سایر دوره های تحصیلی روستایی و شهری در شیفت صبح نیز با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تمام مدارس دوره های تحصیلی (روستایی و شهری) سهند، ایلخچی، خسروشاه و اسکو در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

برف مدارس برخی مناطق خراسان شمالی را به تعطیلی کشاند

همچنین، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی مناطق این استان در روز شنبه، 29 دی ماه تعطیل شده و فعالیت برخی مدارس نیز با تاخیر آغاز خواهد شد. عباس سعیدی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در شهرستان گرمه مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در دهستان های گلستان و بالادشت در نوبت صبح شنبه تعطیل است.

وی گفت: در شهرستان جاجرم نیز تمام مدارس ابتدایی بخش شوقان فردا تعطیل خواهد بود.

سعیدی افزود: همچنین مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر راز و روستاهای راستقان، بشدره، تکله قوز، قره باطر و اتلی شهرستان راز و جرگلان در نوبت صبح تعطیل است و فعالیت مدارس در سایر نقاط این شهرستان مرزی با 2 ساعت تاخیر آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در شهرستان شیروان هم تمام مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در بخش های قوشخانه و سرحد و در دهستان سیوکانلو از بخش مرکزی در روز شنبه تعطیل اعلام شده است.

بارش باران و برف که از دیشب استان خراسان شمالی را فراگرفته تا کنون در برخی از مناطق این استان همچنان ادامه دارد. 

165 هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از 2 هزار مدرسه تحصیل می کنند. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید