همسر ترامپ با جت دولتی به فلوریدا رفت؛

رفتار تبعیض‌آمیز ترامپ در قبال ملانیا و نانسی

کدخبر: ۲۶۳۴۰۰
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اجازه نداد تا از هواپیمایی نظامی برای سفر به افغانستان و بروکسل استفاده کند. اما ساعاتی پس از آن همسرش ملانیا برای سفر به عمارت عیانی «مارالاگو» در فلوریدا با جت دولتی پرواز کرد!
رفتار تبعیض‌آمیز ترامپ در قبال ملانیا و نانسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز به نقل از منابع مطلع گزارش داد، ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهوری آمریکا از هواپیمایی نظامی در پایگاه هوایی "اندروز" برای سفر به فلوریدا استفاده کرد و برای استراحت راهی تفرجگاه عیانی مارالاگو شد. ترامپ برای حل بحران تعطیلی دولت در واشنگتن مانده است اما با سخنانش بیشتر تفرقه‌افکنی می‌کند.  

در همین حال سی‌ان‌ان گزارش داد، سفر بانوی اول آمریکا از قبل برنامه‌ریزی شده بود. اما این در حالیست که ترامپ پیش از آن سفر برنامه‌ریزی شده نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به افغانستان و بروکسل را کنسل کرده و به او پیشنهاد داد تا در صورت تمایل از هواپیمایی غیر نظامی برای سفرش استفاده کند!

سخنگوی ملانیا ترامپ به درخواست نیوزویک برای توضیح سفرش پاسخی نداده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا پنج‌شنبه در نامه‌اش به نانسی پلوسی نوشت: به علت تعطیلی،‌ متاسفانه باید به اطلاع شما برسانم سفرتان به بروکسل،‌ مصر و افغانستان به تعویق افتاده است. ما این سفر هفت روزه را پس از اتمام تعطیلی دولت، دوباره برنامه‌ریزی می‌کنیم. قطعا اگر شما مایل به انجام این سفر باشید می‌توانید از هواپیمای تجاری استفاده کنید و این حق شماست.

بسیاری معتقدند نامه ترامپ به رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واقع پاسخی به پیشنهاد او برای به تعویق انداختن نطق سالانه ۲۹ ژانویه بوده است. ایلهان عمر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در پیامی توئیتری نوشته است: ترامپ که اجازه نداد هیات کنگره سفرش را انجام دهد که به تلافی تصمیم نانسی پلوسی بود، اجازه داد تا همسرش ساعاتی بعد، از همان هواپیمای نظامی برای پرواز به مارالاگو و گذراندن تعطیلات بهره ببرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید