توضیحات رئیس ستاد ارتش درباره واردات گوشت

کدخبر: ۲۶۳۵۸۹
اقتصادنیوز: امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» ماموریت بوئینگ ۷۰۷ سانحه دیده نیروی هوایی ارتش را تشریح کرد.
توضیحات رئیس ستاد ارتش درباره واردات گوشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در خصوص سانحه بوئینگ ۷۰۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: وقتی دشمن در حوزه اقتصادی کشور ما را مورد هجوم قرار می‌دهد ما نیز در این رابطه باید به کمک سازمان‌های دولتی آمده و درخواست‌های آن‌ها را اجرا کنیم.

وی افزود: سازمان‌های دولتی از ما درخواست کردند جهت تنظیم بازار گوشت به آن‌ها کمک کرده و وسیله جابجایی اقلام گوشتی را از قرقیزستان به کشور فراهم کنیم ما نیز قبول کرده و چند سورتی پرواز را برای کمک به اقتصاد کشور انجام دادیم.

دریادار سیاری افزود: چون این کالا با زندگی روزمره مردم رابطه‌ای مستقیم دارد می‌توان از آن به عنوان مردمیاری هم یاد کرد و اگر ارتش و نیرو‌های مسلح در این‌گونه موارد کمک نکنند، مسلما شاهد بوجود آمدن مشکلات دیگری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح همواره در حوادث و بلایای طبیعی کمک و امدادرسانی می‌کنند؛ در صورتیکه ماموریت ذاتی‌شان چیزی دیگر است؛ امروز نیز هنگامی که برخی سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی از ما کمک می‌خواهند تا مشکلات مردم و جامعه مرتفع شود ما قطعا کمک خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پایان گفت: این عزیزانی که در سانحه بوئینگ ۷۰۷ به شهادت رسیدند از بهترین فرزندان و نیرو‌های ما بودند که عاشقانه در خدمت مردم و میهن حاضر شده و به شهادت رسیدند از خداوند برایشان علو درجات را خواستارم و همچنین توفیق ادامه راهشان را از درگاه الهی مسئلت دارم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید