معرفی بهترین کیف پول های بیت کوین برای موبایل

کدخبر: ۲۶۳۶۴۹
اقتصاد نیوز: اگر به دنبال ساده ترین راه برای نگهداری یا جابجایی بیت کوین هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه شما را با 5 کیف پول بیت کوین برای موبایل آشنا می کنیم.
معرفی بهترین کیف پول های بیت کوین برای موبایل

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، همان طور که می دانید ساخت کیف پول (والت) برای نگهداری بیت کوین یکی از اولین اقداماتی است که باید انجام دهید. در واقع کیف پول مانند یک حساب بانکی مجازی عمل کرده و شما می توانید از آن برای حفظ بیت کوین های دریافتی خود استفاده کنید. همچنین توسط کیف پول، یک کد اختصاصی به افراد داده می شود که توسط آن می توان برای جابجایی بیت کوین با حساب های دیگر اقدام کرد (بهترین راه استفاده از بیت کوین در ایران چیست؟).

بعد از ساخت کیف پول بیت کوین، کاربران معمولا درباره بهترین اپلیکیشن موبایل در این زمینه سوال می پرسند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید (چطور کیف پول بیت کوین بسازیم؟).

کوین بیس

یکی از مشهورترین کیف پول های موجود برای بیت کوین Coinbase است که از امکانات فراوانی بهره می برد. این والت علاوه بر حفظ و نگهداری بیت کوین، کاربر را در تبدیل آن به پول نقد کمک می کند. البته دقت کنید این قابلیت برای کاربران ایرانی قابل استفاده نخواهد بود. کوین بیس از نظر امنیت در درجه بالایی قرار گرفته و محیط مناسبی را برای بیت کوین های شما محیا می کند. این کیف پول بیت کوین برای موبایل های اندرویدی و iOS به صورت رایگان عرضه شده است (با این مرورگر ساده به صورت رایگان بیت کوین دریافت کنید!).

کیف پول بیت کوین برای موبایل

بلاک چین

بلاک چین یکی از والت های مشهور برای بیت کوین بوده که علاوه بر وبسایت، در دو نسخه اندروید و iOS هم موجود است. در این سرویس خبری از امکانات تبدیل مستقیم بیت کوین به پول نبوده، به همین دلیل هم از نظر امنیت در سطح بالاتری نسبت به کوین بیس قرار می گیرد. در این سرویس امکانات دیگری چون خرید، فروش و جابجایی بیت کوین هم یافت می شود (آشنایی با برخی اصطلاحات پایه بیت کوین).

کیف پول بیت کوین برای موبایل

Electrum

اگر به دنبال یک کیف پول ساده و در عین حال امن برای بیت کوین خود هستید، Electrum می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این کیف پول بیت کوین برای موبایل و کامپیوتر عرضه شده و از امکانات خوبی بهره می برد. از ویژگی های کاربردی Electrum می توان به ریکاوری، ساخت کد امنیتی با دست خط و همگامی با فضای ابری اشاره کرد (چگونه با گوشی بیت کوین استخراج کنیم؟).

کیف پول بیت کوین برای موبایل

Mycelium

Mycelium یک کیف پول بیت کوین برای موبایل بوده که در دو نسخه اندروید و iOS منتشر شده است. این والت نسبت به نمونه های مشابه متفاوت تر بوده و امکانات حرفه ای تری در آن یافت می شود. Mycelium در سال 2014 توسط وبسایت Blockchain.info به عنوان بهترین اپلیکیشن موبایل انتخاب شده است.

کیف پول بیت کوین برای موبایل

Bread

این سرویس به صورت مستقیم با شبکه بیت کوین ارتباط برقرار می کند و به دلیل نداشتن سرور، مشکلاتی مانند هک شدن و از کار افتادگی سرور  را نحواهد داشت. Bread اولین و محبوب ترین کیف پول موجود برای سیستم عامل iOS محسوب می شود. علاوه بر آیفون، کاربران اندروید نیز می توانند از این کیف پول استفاده کنند. در این سرویس علاوه بر انتقال و دریافت بیت کوین، امکانات خاصی برای خرید و فروش بیت کوین هم ایجاد شده است.

کیف پول بیت کوین برای موبایل

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید