تماس تلفنی عجیب و غریب خبرنگار واشنگتن‌پست با ترامپ

کدخبر: ۲۶۳۷۸۰
اقتصادنیوز: خبرنگار واشنگتن‌پست از تماس تلفنی ناگهانی‌اش با دونالد ترامپ خبر داد و اینکه او به نظر تشخیص نداد با چه کسی سخن می‌گوید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دن بلز، خبرنگار واشنگتن‌پست در قالب مطلبی برای واشنگتن پست نوشت که او در پاریس در حال صرف شام بود و با یکی دیگر از همکارانش در مورد موضوعاتی از جمله ترامپ صحبت می‌کرد که ناگهان فردی از میز کناری که بعدا معلوم شد خبرنگار سی ان بی سی است، از او پرسید "آیا مایل هستی تا با رئیس جهمور صحبت کنی؟"

بلز گفت، در ابتدا بسیار هیجان زده شده بود و در تعجب بود که او در مورد کدام رئیس جمهور صحبت می‌کند.

وقتی بلز تماس را پذیرفت و صدای آن طرف خط را شنید، گفت که نمی‌شود این صدا را اشتباه گرفت. او دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بود.

بلز گفت که از ترامپ چند سوال پرسید اما هیچ اطلاعات مفیدی به دست نیاورد، ناگهان ترامپ از بلز پرسید: تو طرفدار هیلاری هستی یا ترامپ؟

براساس گفته‌های بلز هنگامی که او به ترامپ گفت که یک خبرنگار است و آیا می‌داند که او کیست، مشخص بود که ترامپ او را نمی‌شناسد.

بلز افزود، هنگامی که او خود را معرفی کرد به نظر می‌رسید که "ترامپ همانقدر از اینکه یک خبرنگار واشنگتن پست با او صحبت می‌کند شوکه شده بود که من اگر می‌شنیدم فردی در میز کناریم با ترامپ صحبت می‌کند، متعجب می‌شدم."

همچنین بلز نوشت، به نظر نمی‌رسید که ترامپ تنها باشد و از آن طرف خط صدای خنده شنیده می‌شد.

براساس گفته‌های بلز کل صحبت‌های رد و بدل شده بین ترامپ و او بیش از دو دقیقه به طول نینجامید.

او در پایان نوشت: همین بود. فقط یک شب در پایتخت یک کشور خارجی، فقط یک لحظه عجیب و غریب و شانس برای رویارویی با رئیس جهمور آمریکا، دوست دارم بدانم آیا بار دیگری خواهد بود؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید