هشدار در پی سرقت حق پخش تلویزیونی فوتبال

کدخبر: ۲۶۴۱۱۳
​اقتصاد نیوز:فیفا، یوفا، AFC، لیگ برتر انگلیس و لالیگا بیانیه‌ای مشترک در خصوص شبکه تلویزیونی «بی‌اَوت‌کیو» منتشر کردند.
هشدار در پی سرقت حق پخش تلویزیونی فوتبال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، لیگ برتر انگلیس و لالیگا بیانیه‌ای مشترک در خصوص شبکه تلویزیونی «بی‌اَوت‌کیو» منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است: «ما دارندگان حق پخش در مسابقات مختلف، سرقت شبکه تلویزیونی «بی‌اَوت‌کیو» را محکوم می‌کنیم. این شبکه همچنان به سوء استفاده از دارندگان حق پخش تلویزیونی و پخش غیرقانونی بازی‌ها بدون اینکه تلاشی برای کسب حق پخش این بازی‌ها انجام داده باشد، ادامه می‌دهد که تازه‌ترین نمونه‌اش هم پخش مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 است.

فعالیت‌های «بی‌اَوت‌کیو» نقض آشکار حق مالکیت ما است. سرقت توسط این شبکه نه‌تنها به ما بلکه به دارندگان حق پخش، مجوزهای قانونی و در نهایت طرفداران مسابقات ما نیز لطمه می‌زند. با پولی که از فروش حق پخش تلویزیونی به دست می‌آوریم از تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات و البته توسعه و پیشرفت فوتبال از فوتبال پایه حمایت می‌کنیم. سرقت - سرقت هنری- باعث از بین رفتن سرمایه‌گذاری می‌شود. همکاری نزدیکی با شرکای‌مان و مسئولان خواهیم داشت تا از حق قانونی خود حمایت کنیم و نقطه پایانی بر این سرقت گسترده بگذاریم که به سود همه است».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید