شرور معروف شرق کشور کشته شد

کدخبر: ۲۶۴۲۷۱
اقتصادنیوز؛ مجید شجاع، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: شرور معروف شرق کشور در درگیری مسلحانه ماموران انتظامی استان با قاچاقچیان مواد مخدر در مناطق کویری شهرستان طبس به هلاکت رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ مجید شجاع اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامی خراسان جنوبی بر روی فعالیت های سرباندهای مسلحانه اشرار و قاچاقچیان حوزه کویری استان، یکی از بزرگ ترین باند های قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور شناسایی و دستگیری عاملان آن پیگیری شد. 

وی افزود: با تکمیل اطلاعات ماموران مبنی بر عبور قاچاقچیان از حوزه کویری شهرستان طبس، تیم های عملیاتی مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر به این منطقه اعزام شدند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: ماموران پس از استقرار در کویر طبس کاروان حامل اشرار مسلح را مشاهده و به آنان برای توقف اخطار دادند. 

سردار شجاع بیان کرد: اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر با مشاهده مأموران به طرف آنان آتش گشودند و پلیس را با سلاح های سنگین و نیمه سنگین مورد هدف قرار دادند که با برتری آتش مأموران، اشرار زمین گیر شدند. 

وی یادآور شد: در این عملیات یکی از اشرار معروف منطقه شرق کشور که سرکردگی کاروان حمل مواد مخدر را نیز بر عهده داشت به هلاکت رسید، 2 شرور زخمی و 2 شرور دیگر نیز دستگیر شدند که عملیات پلیس برای شناسایی سایر متهمان و مرتبطان با این باند مسلح ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در پاکسازی محل درگیری 2 دستگاه موتورسیکلت پرقدرت متعلق به اشرار و تعدادی سلاح سنگین و نیمه سنگین کشف شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید