کشف یک تن مواد افیونی در سراوان

کدخبر: ۲۶۴۴۲۳
فرمانده انتظامی استان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 319کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز، سردار محمد قنبری امروز در گفت‌وگو با فارس در زاهدان از توقیف یک دستگاه تریلی حامل 25 تن شیر خشک قاچاق در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از مبادی ورودی شهر ایرانشهر به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو و بررسی مدارک راننده در بازرسی از خودرو تریلی 25 تن شیرخشک قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش این محموله یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده، خاطر نشان کرد: خودرو تریلی توقیف و راننده متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار قنبری در خبر دیگری بیان کرد: با تلاش پلیس آگاهی گروگان 29 ساله سراوانی پس از 2 هفته اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سردار قنبری گفت: شب نوزدهم دی ماه در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای شهرستان سراوان بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد جوانی 29 ساله که همراه پسر عموی 35 ساله اش با یک دستگاه سواری پژو پارس در حوالی روستا در تردد بوده با تهدید سلاح کلاش و شوکر توسط 5 سرنشین یک دستگاه وانت سرمه ای رنگ گروگان گرفته و این افراد در تماس با خانواده وی مبلغ 3 میلیارد ریال وجه نقد برای رهایی او مطالبه کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان عملیات گسترده ای برای دستگیری متهم آغاز و متهمان این پرونده با تنگ شدن عرصه بر خود او را با یک دستگاه موتور سیکلت در حوالی شهر زاهدان رها کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: در ادامه این عملیات با توجه به اطلاعات به دست آمده یکی از عاملان آدم ربایی شناسایی و روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را حوالی "عیدگاه مرکزی" شهر سراوان دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد:  تحقیقات از متهم برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان او و انگیزه آنان از این آدم ربایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

کشف یک تن و 319 کیلو مواد افیونی در سراوان

وی فرمانده انتظامی استان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و 319کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان"سراوان" خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش "یک باند قاچاق مواد افیونی را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی مواد مخدر با یک دستگاه  وانت تویوتا در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان "سراوان" شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی سوداگران مرگ در کمین تکاوران پلیس قرار گرفته و در یک درگیری مسلحانه خودرو متوقف و ضمن دستگیری راننده و 2 سرنشین آن در بازرسی از آن 826 کیلو و 883 گرم تریاک، 413 کیلو و 800 گرم حشیش، 13کیلو و 560 گرم هروئین و 64 کیلو و 825 گرم سایر مواد مخدر، 2 قبضه اسلحه کلاش به همراه ۵ تیغه خشاب و ۱۲۴ فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با تقدیر از تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان و خاش در کشف این محموله مواد مخدر خاطر نشان کرد: متهمان این پرونده پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید