گرفتاری بزرگ باشگاه استقلال

کدخبر: ۲۶۴۴۸۱
اقتصاد نیوز: کلینیک پزشکی آبی‌ها باز هم شلوغ شده است. آخرین مصدوم طارق همام،ستاره عراقی استقلال در جام ملت‌هاست که به‌دلیل مصدومیت نتوانست دیدار با قطر را به پایان برساند و اشک‌ریزان زمین مسابقه را ترک کرد.
گرفتاری بزرگ باشگاه استقلال

به گزارش اقتصاد نیوز، هنوز اخبار رسمی در مورد مدت زمان دوری او از میادین، منتشر نشده و گمانه‌زنی‌ها در این خصوص مختلف است. با این حال بدترین خبر این است که طارق تا پایان فصل، بازی‌ها را از دست بدهد. او بعد از اینکه مصدوم شد به‌شدت اشک می‌ریخت، معمولا وقتی بازیکنان رباط صلیبی پاره می‌کنند دچار چنین حالتی می‌شوند. حالا باید منتظر جواب MRI باشیم تا زمان دوری طارق از فوتبال مشخص شود. دیروز اما در اوج نگرانی هواداران استقلال، مدیربرنامه‌های این بازیکن خبر داد که شاید او زود به میادین برگردد. او در یک استوری تصویری از طارق همام را منتشر کرد و نوشت: «نگران نباشید،دو سه هفته دیگه تو زمین می‌بینیدش ان‌شاءالله!». همام عراقی اما تنها مصدوم استقلال در تعطیلات نیم‌فصل نیست و تعداد مراجعه‌کنندگان به کلینیک دکتر نوروزی، هر روز افزایش می‌یابد. بعد از اینکه استقلالی‌ها نیم‌فصل را با پایان مصدومیت سهرابیان و اسماعیلی و همچنین بازگشت شجاعیان، آقاخان و محسن کریمی آغاز کردند امیدواری زیادی برای ادامه فصل داشتند اما حالا دوباره شاهد پرتعداد شدن مصدومان تیم هستیم. مرتضی آقاخان به شکل عجیبی با مصدومیت از ناحیه آشیل روبه‌رو شد و در جریان اردوی ترکیه نتوانست آبی‌ها را همراهی کند تا فصل را به‌طور کامل از دست بدهد. استقلالی‌ها روی آقاخان در خط حمله حساب کرده بودند اما شرایط به شکل غیرقابل انتظاری برای شفر بد شده است.

روح‌الله باقری، دیگر مهاجم استقلال نیز به‌دلیل مصدومیت به اردوی ترکیه نرفت و تمرینات مهم بدنسازی را از دست داد و احتمالا به‌زودی به تمرینات اضافه می‌شود اما زمان زیادی برای آماده‌سازی‌ نیاز دارد. دیگر مصدوم استقلال، مهره کلیدی این تیم یعنی علی کریمی است. کریمی به‌دلیل مصدومیت جام ملت‌ها را از دست داد و سپس به ترکیه رفت اما در ترکیه نیز خبری از حضور او در ترکیب استقلال نبود و در تمرینات نیز حاضر نشد تا به این ترتیب شرایط برای او نیز مناسب نباشد و آبی‌ها یک مهره دیگر را از دست بدهند. به این لیست باید میلاد زکی‌پور را نیز اضافه کرد که شایعاتی درباره مصدومیت او به گوش می‌رسد و در آخرین دیدار دوستانه استقلال نیز به میدان نرفت. همچنین سجاد آقایی، مهاجم جوان استقلالی‌ها نیز هنوز به تمرینات بازنگشته و وضعیت او برای ادامه مسابقات مشخص نیست.وینفرد شفر امیدوار است تا پایان شروع لیگ لیست محدود او، محدودتر از گذشته نشود و تیم ملی و تمرینات آماده‌سازی‌ نیم‌فصل دوم باعث مصدومیت دوباره بازیکنان استقلال نشود؛ اتفاقی که می‌تواند شروع نیم فصل دوم را از آن چیزی که انتظار می‌رود، سخت‌تر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید