سردار در نقش گوچی!

کدخبر: ۲۶۴۴۹۶
​اقتصاد نیوز:سردار آزمون دیشب شبیه‌ترین نمایش را به بازیِ رضا قوچان‌نژاد داشت. با سماجتش، دفاع حریف را وادار به اشتباه می‌کرد و بعد از آن هم درست‌ترین تصمیم را می‌گرفت.
سردار در نقش گوچی!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، مشهورترین گلِ رضا قوچان‌نژاد، گلی بود که او به کره‌جنوبی زد و جام‌جهانی برزیل را تقدیم ایران کرد. گوچی برای به ثمر رساندن آن گل، به زیبایی توپ را از بازیکن کره‌ای قاپید و آن را وارد دروازه حریف کرد. حالا با بالا رفتن سن قوچان‌نژاد و خداحافظی‌اش از تیم ملی، جانشین‌اش در نقش او ظاهر شد. سردار که این مدت انتقادات زیادی را هم متحمل شد، در بازی حساس مقابل چین، روی دو گل سرنوشت ساز تاثیرگذار بود. گل‌هایی که علاوه بر اینکه به سردار نقش منجی داد، خیلی شبیه به گلِ تاریخی قوچان‌نژاد بود.

روی گل اول ایران به چین، سردار مسیر زیادی از زمین را دوید و با سماجت مثال زدنی خودش را به مدافع حریف رساند. پرس سنگینِ آزمون، مدافع چینی را وادار به اشتباه کرد. سردار توپ را از حریف دزدید و با سری بالا، طارمی را دید و توپ را در شرایط دروازه خالی مقابل پای او قرار داد.

گل دوم ایران هم بی‌شباهت به گلِ نخست نبود. آزمون بدون توجه به اینکه جهانبخش نبرد هوایی را از حریف می‌برد یا نه، مسیر دروازه حریف را پیش گرفت. سردار از چنگ مدافع یارگیرش فرار کرد و به فضای خالی پشت مدافعان چین یورش برد. در حالی که مدافع حریف نسبت به سردار به توپ نزدیک‌تر هم بود، ولی آزمون پا پس نکشید و توپ را از جلوی پای او قاپید. لمس توپ سردار، مدافع حریف را نقش بر زمین کرد. این بار هم آزمون در تصمیم نهایی‌اش دقت به خرج داد و با فریب دروازه‌بان چین، گل دوم ایران را زد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید