روزنامه صهیونیستی مدعی شد

مانع روسی تقابل اسرائیل و ایران

کدخبر: ۲۶۴۵۰۱
روزنامه صهیونیستی 'معاریو' نوشت: پس از درخواست روسیه از اسرائیل مبنی بر ضرورت توقف حملات به خاک سوریه، آزادی عمل این رژیم در مقابله با ایران محدود شد.
مانع روسی تقابل اسرائیل و ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، این روزنامه صهیونیستی روز پنجشنبه افزود: اسرائیل از این پس باید اهداف مهم را انتخاب کند که در هدف قرار دادن آن ها اهمیت بیشتری نهفته باشد.
معاریو مدعی شد که ارتش اسرائیل از شمال درگیری خوبی داشت ولی در کمین روس ها افتاد و اکنون سوال اینجاست که نیروی هوایی اسرائیل در سایه تمام شدن صبر روس ها نسبت به این حملات چقدر آزادی عمل دارد.
شکی نیست که سخنان سخنگوی وزارت خارجی روسیه درباره ضرورت توقف این حملات یک گام غیر عادی است و نشان می دهد که صبر روس ها رو به پایان است.
چنین سخنان و درخواستی در هیچ مرحله از مراحل حمله اسرائیل به خاک سوریه و حتی پس از بحران ایجاد شده به دنبال سرنگونی هواپیمای روسی نیز بی سابقه است.

کاهش احتمال درگیری ایران و اسرائیل

گرچه سخن گفتن درباره اینکه اسرائیل همه توان و آزادی خود را در اقدام برعلیه ایران و حزب الله در خاک سوریه از دست داده است یا خیر زود است ولی حتی اگر این درخواست روس ها یک کارت قرمز برای اسرائیل نباشد ولی شکی نیست که میدان مانور و دایره عمل اسرائیل برضد ایران و حزب الله در خاک سوریه کاهش یافته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید