عذرخواهی رامبد جوان به خاطر دعوت از یک مهمان +عکس

کدخبر: ۲۶۴۵۰۸
اقتصادنیوز: رامبد جوان با انتشار پستی در اینستاگرام به دلیل دعوت از یکی از مهمانان برنامه «خندوانه» از مخاطبان عذرخواهی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، برنامه «خندوانه» از پربیننده‌ترین‌های تلویزیون است و حضور در آن بسیاری از چهره‌های ناآشنای عرصه‌های مختلف از جمله موسیقی را به شهرت رسانده است.

این موضوع با انتقادات گسترده‌ای روبه‌رو است و بسیاری از کارشناسان امر این کار را  رواج موسیقی‌های بی‌کیفیت  و از عوامل تنزل سطح سلیقه موسیقایی مردم می‌دانند.

در این میان دعوت از یکی از این افراد گمنام به «خندوانه» و معرفی او حاشیه‌های بسیاری ایجاد کرد. رامبد جوان  در برنامه خود از او خواست  تا بخواند و از صدای خوب او گفت اما کنسرت او انگار به مذاق مردم خوش نیامد و شرکت در آن داد بسیاری از مخاطبان موسیقی را درآورد. این انتقادها چنان بالا گرفت که رامبد جوان هم واکنش نشان داد.

رامبد جوان در واکنش به انتقادها پستی در اینستاگرام منتشر کرد و از مردم عذر خواست اما به دلایل نامعلوم خیلی زود این نوشته را از اینستاگرامش پاک کرد آن هم در صفحه‌ای که نزدیک به ۸ میلیون دنبال‌کننده دارد.

جوان در پست یاد شده نوشته بود: «سلام بابت دعوت ایشون به خندوانه از همه مردم به خندوانه از همه مردم عزیز ایران عذرخواهی می‌کنم.»

5128170

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید