معاون سپاه: کوچکترین اقدام صهیونیست‌ها در سوریه به سرعت پاسخ داده می‌شود

کدخبر: ۲۶۴۶۳۷
معاون پارلمانی سپاه گفت: کوچکترین اقدام صهیونیست‌ها علیه مستشاران ایرانی حاضر در سوریه، به سرعت پاسخ داده خواهد شد.
معاون سپاه: کوچکترین اقدام صهیونیست‌ها در سوریه به سرعت پاسخ داده می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز، «محمدصالح جوکار» در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی از نظر سیاست راهبردی در سخت‌ترین شرایط تاریخ منحوس خود قرار گرفته است، گفت: همانطور که در جنگ اخیر غزه شاهد بودیم، صهیونیست‌ها تنها دو روز توانستند در برابر موشک‌های مقاومت دوام بیاورد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی شکافی جدی میان دولت و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به وجود آمده است، افزود: مهمترین ماحصل شکاف دولت و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، استعفای وزیر جنگ صهیونیست‌ها طی هفته‌های گذشته بود.

معاون پارلمانی سپاه ادامه داد: صهیونیست‌ها هر روز بر حصاری که دور خودشان کشیده‌اند می‌افزایند و این یک نشانه مهم از ترس و ضعف آنها در برابر جبهه مقاومت است.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه نیروهای ایرانی حاضر در سوریه گفت: صهیونیست‌ها سعی می‌کنند با ایجاد جنگ روانی علیه نظامیان ایرانی حاضر در سوریه، به نوعی مردم سوریه را در برابر ایران قرار دهند؛ اقدامی که یقینا با شکست مواجه خواهد شد چرا که سوری‌ها طی سالیان گذشته از نزدیک شاهد تلاش‌ها و اقدامات مستشاران نظامی ایرانی در کشورشان بوده‌اند.

جوکار در پایان گفت: کوچکترین اقدام صهیونیست‌ها علیه مستشاران ایرانی حاضر در سوریه، به سرعت پاسخ داده خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید