ترکیب احتمالی ایران مقابل ژاپن؛ معمای جانشینِ طارمی

کدخبر: ۲۶۵۰۶۲
اقتصاد نیوز:تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعاتی دیگر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف ژاپن خواهد رفت.​کی‌روش برای این بازی باید تصمیمش را بگیرد که کدام یک از بین قدوس، انصاری‌فرد و ترابی جانشین طارمی شود.
ترکیب احتمالی ایران مقابل ژاپن؛ معمای جانشینِ طارمی

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، بالاخره به روز موعود رسیدیم و تقابلی که سال‌ها منتظرش بودیم تا چند ساعت دیگر از راه می‌رسد. ایران در این سال‌ها که دوباره اوج گرفته و از بامِ آسیا پایین نمی‌آید، مدت‌ها منتظر بازی با ژاپن بود تا محکِ خوبی بخورد. ایران با وجود مصدومیت چند بازیکن تاثیرگذارش پیش از شروع تورنمنت مثل سعید عزت‌اللهی و علی قلی‌زاده و همچنین محرومیتِ بدهنگامِ مهدی طارمی از آمادگی خوبی برخوردار است. فقط در این چند ساعت کی‌روش باید پاسخِ مهم‌ترین سوالِ ترکیب تیم ملی را پیدا کند. جایی که مهدی طارمی محروم شده و برای بازی باید یک جایگزین برای او پیدا کند. گزینه‌های کی‌روش احتمالا یکی از بین سامان قدوس، کریم انصاری‌فرد یا  مهدی ترابی است. با توجه به مشارکتِ کم‌رنگ قدوس در پرس‌ها احتمالا کی‌روش برای این بازی دشوار که نیاز به دفاع با همه بازیکن‌ها دارد، خیلی نمی‌تواند روی سامان حساب باز کند. انصاری‌فرد هم در بازی قبل توانایی‌اش را نشان داد، بعید است که در پست غیرتخصصی بازی کند و احتمالِ بازی کردن ترابی بیشتر از بقیه نفرات است. 

دیگر تغییر تیم ملی نسبت به بازی قبل، بازگشت وحید امیری به قلب زمین است و با این تصمیم، احتمالا احسان حاج‌صفی نیمکت‌نشین می‌شود. همچنین وریا غفوری هم احتمالا بعد از دو بازی که استراحت کرده، به مسابقات برمی‌گردد و جای رامین رضاییان را می‌گیرد.

شماتیک احتمالی ایران مقابل ژاپن

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید