قابلیت جدید توئیتر

کدخبر: ۲۶۵۱۰۱
اقتصاد نیوز:توئیتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام تگ «Original tweeter» است که به کمک آن می‌توان آغازکننده یک رشته‌توئیت را پیدا کرد.
قابلیت جدید توئیتر

به گزارش اقتصاد نیوز ، اگر شما یکی از کاربران فعال توئیتر باشید، احتمالاً هنگامی که یک سری پیام مرتبط در این شبکه اجتماعی را دنبال می‌کنید، به یک مشکل برمی‌خورید. مشکل اصلی در این مدل از توئیت‌ها پیدا کردن فرد آغازکننده است. بعضی مواقع هم هنگامی که حساب‌های تقلبی، توئیت‌های پشت سر هم می‌گذارند، پیدا کردن حساب اصلی برای کاربر گیج‌کننده است اما توسعه‌دهندگان توئیتر، این شبکه اجتماعی بزرگ، برای مشکل مذکور تدبیری اندیشیده‌اند.

در توئیتر یک قابلیت جدید اضافه شده که به وسیله آن آغازکننده یک رشته پیام توئیتری به راحتی قابل تشخیص است. این قابلیت یک تگ به نام «Original tweeter» است که در کنار نام کاربری فرد آغازکننده توئیت می‌چسبد. در ضمن هر بار که این فرد توئیت جدید در این سری پیام می‌گذارد، این تگ کنار نام او قرار می‌گیرد. به وسیله این قابلیت دیگر آغازکننده یک سری توئیت را گم نخواهید کرد.

یکی دیگر از کمک‌هایی که این تگ به کاربران می‌کند، این است که کاربران، دیگر حساب‌های کاربری اصلی را با حساب‌های مقلد و تقلبی اشتباه نخواهند گرفت.

البته باید به این نکته اشاره کرد که قابلیت «Original Tweeter» هم‌اکنون در حال آزمایش است و پس از کسب تائیدیه نهایی به صورت گسترده در تمام این شبکه اجتماعی اعمال می‌شود. ولی ممکن است نتواند این تائیدیه را دریافت کند و در نتیجه حذف شود. این قابلیت شاید تغییر کوچکی در ظاهر توئیتر ایجاد کند و حتی به دید بعضی از کاربران ناکارآمد باشد اما مطمئناً کمک زیادی به کاربران فعال این شبکه اجتماعی خواهد کرد.

قابلیت جدید توئیتر، آغاز کننده یک رشته توئیتری را مشخص می‌کند

توئیتر در خبری اعلام کرده که آزمایش‌های این قابلیت جدید در نسخه‌های آی‌اواس و اندروید نرم‌افزار این شبکه اجتماعی آغاز شده است. همچنین سارا هایدر، مدیر محصول این شبکه اجتماعی با تایید این خبر گفته هدف توئیتر ارائه بهترین خدمات به کاربرانش و بهبود مکالمات عمومی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید