چرا کی‌روش ایران را مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا نمی‌داند؟

کدخبر: ۲۶۵۲۰۴
اقتصاد نیوز:یک روزنامه قطری به بررسی این جمله کارلوس کی‌روش که تیم ملی فوتبال ایران مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیست پرداخت.
چرا کی‌روش ایران را مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا نمی‌داند؟

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، روزنامه استاد الدوحه در نسخه امروز خود (دوشنبه) در مطلبی با عنوان «چرا کی‌روش در طول جام ملت‌های آسیا 2019 تیمش را از جمع مدعیان قهرمانی خارج کرده است؟» نوشت: با وجود انتقادها، سرمربی پرتغالی از تلاش برای خارج کردن تیم ملی فوتبال ایران از جمع مدعیان قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست نکشید تا فشار وارده به تیمش را کم کند. ایران با وجود نتیجه تساوی بدون گل برابر عراق با نتایج 5 بر صفر و 2 بر صفر از سد یمن و ویتنام در دور گروهی این رقابت‌ها گذشت. شاگردان کی‌روش در 2 بازی مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم نهایی عمان را با 2 گل شکست دادند و برابر چین با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند.

این رسانه قطری در ادامه می‌نویسد: کارلوس کی‌روش نخستین مربی‌ای نیست که شانس تیمش را برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2019 برای کاهش فشار روی بازیکنانش بدین ترتیب کم می‌داند. این اقدام کی‌روش شاید قابل فهم باشد تا بتواند جام قهرمانی را در غیاب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها کسب کند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17:30 امروز (دوشنبه ــ 8 بهمن) در بازی نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین به مصاف ژاپن می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید