مریم 14 ساله در خانه شیطانی محسن فقط التماس کرد

کدخبر: ۲۶۵۳۱۰
اقتصادنیوز : پسر جوان با اعتمادسازی نزد دختر نوجوان نقشه شیطانی را به اجرا گذاشت و دختر 14 ساله را مجبور به سرقت طلاهای مادرش کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  رکنا، آخرین روزهای آذر ماه سال جاری مریم 14 ساله سرگرم بررسی گوشی موبایلش بود که ناگهان از سوی پسرجوانی درشبکه مجازی تلگرام پیامی به دستش رسید.

دختر نوجوان ابتدا واکنشی به پیام پسر جوان نشان نداد اما با گذشت زمان و ارسال پیام‌های دیگر از سوی پسر جوان که محسن نام دارد باعث شد تا مریم جواب پیام پسر جوان را بدهند.

همین پیام کافی بود تا رابطه دوستی دختر نوجوان با محسن برقرار شود و پسر جوان با استفاده از بحث احساسی و دادن پیام‌های عاشقانه سعی کرد هر روز به مریم نزدیک‌تر شود تا جاییکه دختر نوجوان به محسن اعتماد کرد.

مدتی از دوستی اینترنتی محسن و مریم گذشت تا اینکه پسر جوان که توانسته بود در این مدت اعتمادش را پیش دختر جوان جلب کند از او خواست تا همدیگر را در خیابان ملاقات کنند.

پسر جوان با چرب‌زبانی از مریم خواست تا همدیگر را در خیابان ملاقات کند و دختر نوجوان که خام حرف‌های محسن شده بود در آخرین روزهای دی‌ماه سال جاری از خانه‌شان در منطقه جیحون خارج شد و به محل قراری که پسر جوان تعیین کرده بود رفت.

محسن به محل قرار ملاقات رفت و وقتی به دختر نوجوان روبرو شد از همان ابتدا با چرب زبانی شروع به ابراز علاقه کرد و مریم با دیدن این رفتارها به محسن اعتماد کرد.

دقایقی گذشت تا اینکه محسن ادعا کرد باید به خانه برود و کاری انجام دهد و از مریم خواست که همراه او به خانه‌شان درمنطقه جنت‌آبادبیاید.

مریم ابتدا مخالفت کرد اما محسن با چرب‌زبانی و اینکه کار کمی دارد و بعد از آن با هم از خانه خارج می‌شوند و او را تا خانه‌شان همراهی می‌کند توانست رضایت مریم را جلب کند هر دو با هم به خانه رفتند.

دختر نوجوان نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است و همراه محسن به خانه رفت اما پسرجوان از اعتماد دختر جوان سوء استفادهکرد و پس از ورود به خانه با تهدید اقدام به تجاوز دختر نوجوان کرد و این در حالی بود که محسن از همه صحنه‌های تجاوزش فیلمبرداری کرده بود.

مریم از چنگ جوان شیطان صفت رهایی یافت اما نمی‌دانست این تازه شروع یک ماجرای دیگر برای نقشه شیطانی پسر جوان است.

چند روز از ماجرای تجاوز به دختر 14 ساله گذشت و مریم فکر می‌کرد دیگر خبری از پسر نوجوان نمی‌شود و از ترس آبرویش در مورد این اتفاق حرفی نزد تا اینکه از سوی پسر جوان پیامی به دستش رسید.

مریم ابتدا سکوت کرد و جواب محسن را نداد اما وقتی یک فیلم به دستش رسید شوکه شد، محسن یک فیلم از رابطه شیطانی‌اش با دختر نوجوان برای مریم فرستاده بود و تهدید کرد اگر خواسته‌های او را عملی نکند این فیلم را در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کند.

دختر نوجوان از ترس آبرویش به التماس افتاد تا محسن دیگر به او کاری نداشته باشد اما بی‌فایده بود و مریم به ناچار در اولین پلان اجرای خواسته پسر شیطان صفت مجبور به سرقت یک طلا از مادرش شد و طلای سرقتی را در اختیار پسر جوان گذاشت.

چند روز گذشت اما محسن باز از مریم خواست تا برای او پول یا طلا تهیه کند که دختر جوان باز از ترس آبرویش طلاهای مادرش را دزدید و دراختیار محسن قرار داد ولی این اخاذی‌ها پایان نداشت تا اینکه مریم تصمیم گرفت برای رهایی و پایان دادن به این اخاذی از پدرش کمک بگیرد.

پدر مریم وقتی دید دخترش در دام یک جوان شیطان صفت گرفتار شده پای در اداره پلیس فتا تهران گذاشت و از ماجرای شومی که برای دخترش رقم خورده بود پرده برداشت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس فتا تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و در ابتدا برای رسیدن به سرنخ‌های پلیسی دختر نوجوان را هدف تحقیق قرار دادند.

ماموران در این مرحله پی‌بردند که پسر جوان ابتدا در یک کانال تلگرامی به دنبال شناسایی سوژه برای اجرای نقشه شوم خود بوده که در این مرحله مریم را که دختر نوجوان و ساده‌ای بوده هدف قرار داده است اما دختر نوجوان آدرش خانه پسر جوان را که در منطقه جنت‌آباد بود فراموش کرده بود.

تیم کارشناسی پلیس فتا با به دست آوردن شماره تلفن و آی دی تلگرام پسر جوان خیلی زود موفق به شناسایی خانه محسن شدند و روز پنج شنبه 27 دی ماه سال جاری ماموران با هماهنگی مقام قضایی پای در خانه پسر جوان گذاشتند و موفق به دستگیری وی شدند.

پسر جوان ابتدا خود را در ماجرای تجاوز به دختر نوجوان بی‌گناه می‌دانست و این در حالی بود که مریم او را همان جوان شیطان صفت معرفی می‌کرد.

تحقیقات از محسن ادامه داشت تا اینکه ماموران با بررسی گوشی موبایل وی به فیلم سیاهی که پسر جوان از تجاوز به مریم فیلمبرداری کرده بود به دست آمد.

همین کافی بود تا محسن لب به سخن باز کند و در اعترافاتش ادعا کرد که با تهدید انتشار فیلم سیاه، مریم را مجبور کرده بود که 180 گرم از مادرش سرقت کند.

بنا به این گزارش،سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا تهران با اعلام این خبر گفت: محسن 19 ساله پس از اعتراف به اقدام سیاهش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی گرفته است و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید