4 فریم ماندگار ایران در جام ملت‌های 2019

کدخبر: ۲۶۵۴۸۵
​اقتصاد نیوز:4 فریمی که سال‌ها بعد از این تورنمنت برای ایرانی‌ها به یادگار می‌ماند و راجع به آن صحبت می‌شود را مرور می‌کنیم.
4 فریم ماندگار ایران در جام ملت‌های 2019

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، جام ملت‌های 2019 یکی از عجیب‌ترین تورنمنت‌ها برای ایران بود. مسابقاتی که برای تیم ملی شروعی خوب، ولی تلخیِ بی‌پایانی داشت. تنور این جام برای ایران با مهار پنالتی بیرانوند مقابل عمان داغ شد، با حذف لیپی و زدن سه گل به چین ادامه پیدا کرد و با خداحافظی کارلوس کی‌روش پایان یافت. 4 فریم ماندگار 2019 را برای ایرانی‌ها مرور می‌کنیم.

جام برای ایران از این صحنه استارت خورد. اولین بازی تیم ملی بعد از مرحله گروهی، به ترسناک‌ترین شکل ممکن شروع شد و ایران در همان دقیقه اول به حریف پنالتی تقدیم کرد. بیرانوند هم به اشاره سردار آزمون گوش کرد و توانست با پیش‌بینی صحیح جهت توپ، پنالتی عمان را مهار کند.

پرافتخارترین مربی حاضر در این جام، باز هم نتوانست از پس کی‌روش و شاگردانش بربیاید. تیم ملی با تحقیر سه گله چین، بعد از 15 سال طلسمِ نرسیدن به نیمه نهایی را شکست.

ماندگارترین تصویر از جام ملت‌های 2019 برای ایرانی‌ها همین یک فریم است. جایی که به آرزوی 43 ساله، حداقل 4 سال دیگر هم اضافه شد. آن هم بخاطر اعتراض عجیب نیمی از تیم به داور مسابقه در حالی که توپ در جریان بازی است.

و پایان. پایانِ جام. پایان رویاها. پایان حضور 8 ساله کی‌روش در فوتبال ایران.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید