۱۰ گوشی موبایل پرطرفدار این هفته

کدخبر: ۲۶۵۵۱۹
اقتصاد نیوز:جدول پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته نشان می‌دهد که محصولات شیائومی بیشترین محبوبیت را بین رقیبان خود دارند.
۱۰ گوشی موبایل پرطرفدار این هفته

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش طبق روال همیشه پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته را معرفی می‌کنیم. این گوشی‌ها بر اساس میزان محبوبیت یک دستگاه تلفن همراه حتی پیش از عرضه آن در بازار، با یکدیگر رقابت می‌کنند. در هفته چهارم سال ۲۰۱۹ قرار داریم و لیست این هفته کمی با هفته پیش متفاوت است.

در هفته چهارم سال نو میلادی اعضای خانواده شیائومی ردمی نوت - Xiaomi Redmi Note جزو محبوب‌ترین‌ها هستند. در صدر جدول این هفته، ردمی نوت ۷ - Redmi Note 7 قرار دارد. البته این گوشی هفته پیش نیز در این جایگاه قرار داشت. این یعنی گوشی ردمی نوت ۷ هنوز محبوبیت خود را بین کاربرانش حفظ کرده است.

پس از این تلفن هوشمند و در مقام دوم، نسخه پرو این دستگاه قرار دارد. این در حالی است که نسخه پیشین ردمی نوت ۷ یعنی ردمی نوت ۶ پرو - Redmi Note 6 Pro در جایگاه چهارم قرار دارد. هر سه این گوشی‌ها جایگاه‌های خود را از هفته پیش حفظ کرده‌اند. همین که در این لیست هفتگی که جا‌به‌جایی به سرعت رخ می‌دهد، این گوشی‌ها توانسته‌اند سر جای خودشان بمانند، یک موفقیت محسوب می‌شود.

حتی گوشی ردمی نوت ۵ پرو - Redmi Note 5 Pro که برای دو نسل گذشته است به طور غافلگیر کننده‌ای بار دیگر وارد این لیست شده است. البته این گوشی در جایگاه دهم قرار دارد. گوشی گلکسی A7 با قرار گیری در مقام سوم این لیست، بین دو گوشی از شرکت شیائومی قرار گرفته است. این در حالی است که محصول غول سازنده گوشی چینی، هوآوی Y7 در جایگاه پنجم قرار دارد.

در جایگاه ششم باز هم یکی از گوشی‌های شرکت چینی شیائومی یعنی پوکوفون F1 قرار دارد. این هفته گوشی‌های شیائومی در این لیست کولاک کرده‌اند. البته پس از این گوشی، یک محصول از کهکشانی‌های سامسونگ در مقام هفتم قرار دارد. گوشی گلکسی S8 در مقام هفتم لیست پرطرفدارترین‌های هفته قرار دارد.

در ادامه این لیست یعنی در مقام‌های هشتم و نهم، دو گوشی دارای حفره روی صفحه نمایش قرار دارند. به ترتیب گوشی‌های آنر ویو ۲۰ - honor View 20 و هوآوی نوآ ۴ - Huawei Nova 4 در این دو جایگاه‌ قرار گرفته‌اند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۹ ژانویه)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۹ ژانویه)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۹ ژانویه)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۹ ژانویه)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید