دلیل نرفتن سردار‌آزمون به فوتبال انگلیس

کدخبر: ۲۶۵۸۳۴
اقتصاد نیوز:پرونده انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی روبین کازان به باشگاه ولوورهمپتون انگلیس بسته شد و او به احتمال زیاد به باشگاهی دیگر در لیگ روسیه ملحق می شود.
دلیل نرفتن سردار‌آزمون به فوتبال انگلیس

به گزارش اقتصاد نیوز، دیروز صبح اخباری در خصوص توافق سردار آزمون با باشگاه ولوورهمپتون انگلیس برای انتقال به این تیم در روز پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی منتشر شد اما عدم توافق این دو بر سر جزئیات قرارداد در نهایت باعث منتفی شدن حضور سردار در لیگ برتر شد.

باشگاه ولوورهمپتون خواهان جذب مهاجم ایرانی به صورت قرضی و تا پایان فصل و همچنین بند اختیاری خرید بوده است اما باشگاه روبین کازان ضمن توافق در مورد قرضی بودن قرارداد، خواهان گنجانده شدن حق اجباری خرید در پایان فصل بود و به دلیل عدم توافق در این بند، انتقال سردار به ولورهمپتون منتفی شد. سردار آزمون در ماه جاری همراه با تیم ملی به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ایران راه یافته بود و چهار گل در شش بازی برای این تیم به ثمر رسانده بود.

قرار بود انتقال سردار به باشگاه ولورهمپتون با مبلغ 1.75 میلیون پوند تا پایان فصل و 11.4 میلیون پوند برای دائمی شدن آن انجام شود اما عدم توافق بین دو باشگاه باعث لغو انتقال شد.

این در حالی است که تیم زنیت سن‌پترزبورگ روسیه با ارائه پیشنهاد رسمی 10 میلیون یورویی خواهان جذب سردار آزمون، مهاجم روبین‌کازان شده است و قیمت این انتقال شاید در شرایط خاصی افزایش یابد. البته روبین‌کازان پیشنهاد اولیه زنیت سن‌پترزبورگ را رد کرده است و برای مذاکره بیشتر خواهان افزایش مبلغ پیشنهادی شده اما به احتمال زیاد آزمون به این باشگاه منتقل خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید