واضح ترین فیلم گرفته شده از یک سفینه فضایی در آمریکا

کدخبر: ۲۶۶۵۷۴
​اقتصاد نیوز:یوفو مثلثی شکل یکی از مشهورترین اشیای ناشناس پرنده ای است که هر چند وقت یک بار اخبار و تصاویر مرموزی از آن بر روی اینترنت منتشر می‌شود و حالا ویدیوی واضحی از این سفینه فضایی به دست آورده‌ایم.
واضح ترین فیلم گرفته شده از یک سفینه فضایی در آمریکا

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از گجت نیوز، این جرم پروازی ناشناخته که هر از چندگاهی ویدیوهایی از آن منتشر می‌شود، تقریبا یکی از شناخته‌شده‌ترین یوفوهایی است که توسط علاقه‌مندان به این حوزه شناسایی می‌شود و برخوردهای گاه و بی‌گاه افراد مختلف در سراسر جهان با این پدیده ثابت می‌کند که یوفو و موجودات فضایی لزوما خارج از جو کره زمین قرار ندارند!

با استناد بر شواهدی که در حال حاضر دربار‌ه‌ی این یوفو موجود است، می‌توانیم بگوییم که این وسیله پروازی ناشناخته چیزی جز یک هواپیمای جاسوسی فوق محرمانه متعلق به دولت ایالات متحده آمریکا نیست.

این هواپیما که با نام TR-3B نیز شناخته می‌شود، به تازگی توسط یک راننده که از سرکار به منزل خود بازمی‌گشته، شکار شده است و او از طریق گوشی موبایل خود، یکی از بهترین ویدیوهایی که تا به حال از یوفو مثلثی شکل دیده‌ایم را ضبط و بر روی اینترنت منتشر کرده است.

حجم ویدئو:4 مگابایت 

در حالی که خود راننده بر روی فیلم صحبت می‌کند، متوجه ثبت یک شی مثلثی بسیار روشن و غیرقابل توضیح می‌شود که با فاصله نه چندان دوری از وسیله نقلیه‌ی او پرواز می‌کرده است. ویدیو بعد از انتشار بر روی اینترنت توسط منبع، که به طور ناشناس با خبرگزاری The Daily Star درباره‌ی این حادثه صحبت کرده است، هزاران لایک از سوی کاربران را دریافت کرد و به یکی از محبوب ترین ویدیوهای مربوط به موجودات فضایی بر روی شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

“این وسیله شبیه یک هواپیمای نظارتی مدل TR-3B است که دایره‌هایی زیر هرکدام از گوشه‌های بدنه‌ی مثلثی آن وجود دارد.” این دیدگاهی است که یکی از مشاهده‌کنندگان این ویدیو درباره شی ناشناخته‌ی داخل آن اعلام کرده است و به نظر می‌رسد که دیگران نیز دیدگاه مشترکی با او داشته باشند. یکی دیگر از نظردهندگان زیر این ویدیو به طور جالبی حتی کمک کردن در جهت ساخت این وسیله‌‌ی مرموز و مشارکت در پروژه‌ی توسعه‌ی آن که در یک پایگاه دولتی مخفی در حوالی دهه ۶۰ انجام گرفته است را نیز به خاطر می‌آورد!

یوفو مثلثی شکل یا هواپیمای جاسوسی دولتی؟ مسئله این است!

آیا این بهترین ویدیویی است که از یوفو مثلثی شکل می‌بینیم؟

بسیاری از متخصصان و کارشناسان حوزه موجودات فضایی و یوفوها متقاعد شده‌اند که یوفو مثلثی شکل (Triangle-Shaped UFO) در واقع همان مدل TR-3B یک هواپیمای مراقبتی از نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود که گزارش‌هایی مبنی بر توسعه این وسیله تحت عنوان TR-3 Black Manta در یک پروژه‌ی سیاه نظامی وجود دارد. البته تنها مدرکی که ما درباره این هواپیما داریم، بر مبنای گمانه‌زنی‌هایی مبتنی بر دیده شدن هواپیمایی با بال‌های مرموز بر فراز دره‌ی Antelope که یک منطقه صحرایی در کالیفرنیای جنوبی محسوب می‌شود، گزارش شده است.

شهرت این منطقه باعث شده است که مردم و کاربرانی که به پدیده‌های غیرطبیعی و مشاهده یوفوها و البته پروژه‌های مخفی دولتی علاقه دارند، برای دیدن این وسایل نقلیه هوایی مرموز به این صحرا سفر کنند. جالب است بدانید که چند منطقه‌ی شناخته شده برای تحقیق و توسعه پروژه‌های نظامی آمریکا شامل پایگاه نیروی هوایی Edwards در کالیفرنیا و پایگاه نیروی هوایی ۴۲ آمریکا در این منطقه واقع شده‌اند.

یوفولوژیست ها بر این باورند که هواپیمای جاسوسی مدل TR-3 Black Manta در واقع نتیجه دهه‌ها تحقیق و مهندسی معکوسی است که دولت آمریکا بر روی سفینه های فضایی که ده‌ها سال پیش بر روی کره زمین سقوط کردند، انجام داده است. شایعاتی وجود دارند که مدل TR-3 در واقع یک هواپیمای جاسوسی رادارگریز با سرعت مافوق صوت با یک طراحی مخصوص در بال‌های آن است. طبق گزارش‌های مختلف، از این وسیله در جنگ خلیج فارس برای فراهم کردن هدف‌یابی لیزری برای بمب‌افکن‌های Lockheed F-117 Nighthawk استفاده شده است تا در هدف‌یابی ‌بمب‌های هدایت شونده توسط لیزر از آن بهره گرفته شود.

همچنین ادعا می شود که این هواپیمای جاسوسی توسط کمپانی Northrop تولید می‌شود. جالب است بدانید که چندین گزارش از مشاهده وسایل پروازی مثلثی شکل در روسیه اروپا و استرالیا نیز مشاهده شده است تا همچنان یوفو مثلثی شکل به عنوان یکی از مرموزترین سوژه‌های علاقه‌مندان به موجودات فضایی شناخته شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید