اسحاق جهانگیری وارد همدان شد

کدخبر: ۲۶۶۶۷۳
اقتصادنیوز: دقایقی پیش معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه وارد همدان شدند.

‌به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه مورد استقبال استاندار و مدیران همراه در فرودگاه همدان قرار گرفت تا در سفر یکروزه خود به همدان، به افتتاح و بهره برداری چندین طرح و پروژه مهم صنعتی و تولیدی به استان همدان اقدام کند.

جهانگیری امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از چهار نیروگاه خورشیدی، ۲ واحد صنعتی فروسیلیس، یک کارخانه دارو سازی و یک کارخانه فولاد در استان همدان بهره برداری خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور در این سفر با حضور در شهرک صنعتی ویان واقع در شهرستان کبودراهنگ، ضمن بازدید و بهره برداری از واحد صنعتی فولاد راد، ۴ نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی را به طور همزمان در سطح استان افتتاح خواهد کرد.

جهانگیری در ادامه برنامه‌های این سفر یک روزه، کارخانه هگمتان دارو در شهرستان تویسرکان را افتتاح و سپس از شهرک مبل و منبت در شهرستان ملایر بازدید خواهد کرد.

افتتاح ۲ واحد صنعتی فروسیلیس آذرخش و غرب پارس در شهرستان ملایر و شرکت در جلسه شورای اداری استان که با حضور کارآفرینان، نخبگان و جوانان این استان برگزار خواهد شد از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان همدان است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید