خواهر شوهر بازی در فوتبال اروپا ! +عکس

کدخبر: ۲۶۶۷۳۹
اقتصاد نیوز:ایوانا ایکاردی، خواهر کاپیتان تیم فوتبال اینتر، در پستی به تندی به انتقاد از زن برادر خود واندا نارا پرداخته است.
خواهر شوهر بازی در فوتبال اروپا ! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت روز نو، بسیاری از هواداران اینتر نیز دل خوشی از واندا نارا، همسر جنجالی مائورو ایکاردی نداشته و وی را دلیل تاخیر در تمدید قرارداد مهاجم گلزن خود با اینتر می دانند. واندا نارا در ماه های اخیر اظهارنظر هایی جنجالی زیادی در مورد آینده همسرش داشته و حالا خواهر مائورو ایکاردی به تندی به وی تاخته و دعا کرده برادرش از واندا جدا شود. این در حالی است که واندا نارا همسر ایکاردی پیش از این در فیلم های مستهجن حضور داشته و خیلی ها تصور می کنند این موضوع به وجهه همسر فوتبالیست خود آسیب می زند. 

در پست خواهر ایکاردی خطاب به «وندا نارا» آمده است:«برای تو فقط پول مهم است. امیدوارم چشمان برادرم باز شده و تو را ترک کند، همه ایتالیا تو و البته خانواده ما را می شناسند. مادر من هنوز زنده است و از وضعیت فرزندش رنج می برد. او باید سکوت کند و ما باید در این شرایط قوی باشیم.تو فقط زمانی مراقب مائورو هستی که در تلویزیون ظاهر می شوی زیرا فقط علاقه داری در کانون توجهات باشی. امیدوارم فقط به پول و موقعیت خودت فکر نکنی. دروغ و ریا در جهان زیاد شده است و هیچ رفتاری از سوی تو دیگر باعث شگفتی من نمی شود. ما فقط باید در این وضعیت قوی باشیم و برای برادرم دعا کنیم.»
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک