یک تیم کامل آماده نیمکت‌نشینی در پرسپولیس

کدخبر: ۲۶۶۸۱۰
​اقتصاد نیوز: با باز شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس و حضور بازیکنان جدید در تیم، بعد از مدت‌ها تعداد نفرات در دسترس کادر فنی به حد استاندارد رسیده است. حالا جدا از اینکه برانکو برای چیدن یازده نفره ترکیب اصلی دغدغه‌های بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت، فهرست هر بازی هم برای او و کادر فنی‌اش پیچیدگی‌هایی دارد و می‌تواند یک دل‌مشغولی شیرین برای سرمربی باشد.
یک تیم کامل آماده نیمکت‌نشینی در پرسپولیس

به گزارش اقتصاد نیوز، برای بازی با پدیده با وجود در نظر گرفتن محرومیت مهدی ترابی و البته صرف‌نظر از یکی دو بازیکن جوانی که از تیم‌های پایه آمده‌اند و با بزرگسالان تمرین می‌کنند، برانکو یازده بازیکن دیگر در اختیار دارد که حداقل باید دو نفراز آنها را کنار بگذارد.

محسن ربیع‌خواه، محمد نادری، محمدامین اسدی، احسان حسینی، سعید حسین‌پور، بشار رسن، ابوالفضل درویش‌وند، ماریو بودیمیر، بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شریفی و سعید کریمی یازده بازیکنی هستند که حداقل دو نفرشان در بازی با پدیده روی نیمکت نخواهند نشست. از این جمع، ربیع‌خواه که تازه مصدومیت را پشت سر گذاشته، روز آخر هم تمرینی نصفه و نیمه با بقیه بازیکنان داشت و شاید کنار گذاشتنش از فهرست بازیکنان این بازی راحت‌تر از بقیه باشد اما از بین جوان‌های تیم هم یک نفر باید از لیست کنار گذاشته شود.

البته امکان دارد درویش‌وند را کنار بگذارند چرا که رادوشویچ به عنوان دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت می‌نشیند. طبق قانون سازمان لیگ، فهرست تیم‌ها برای هر بازی می‌تواند 20 نفره باشد اما به شرطی که حداقل دو بازیکن زیر 21 سال در فهرست حاضر باشند. دل‌مشغولی‌های برانکو ایوانکوویچ از هفته بعد با پایان محرومیت مهدی ترابی بیشتر هم خواهد شد. گذشته از این، در ماه‌های آینده با اضافه شدن حسین ماهینی و محمد انصاری تعداد بازیکنان جوان روی نیمکت آب خواهد رفت و چند تا از آنها باید بروند روی سکو.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید