خصومت با ایران، آمریکا را به حمایت دیکتاتورها و افراطی‌ها سوق داده

کدخبر: ۲۶۶۹۶۵
اقتصادنیوز؛ «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: خصومت آمریکا با ایران، آمریکا را به سمت حمایت از دیکتاتورها، قصابان و افراطی هایی سوق داده که جز ویرانی برای منطقه ما چیزی نداشته است.
خصومت با ایران، آمریکا را به حمایت دیکتاتورها و افراطی‌ها سوق داده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در واکنش به سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره و ایراد اتهامات تکراری به ایران در توئیتر نوشت:«در حالیکه ایرانیان از جمله هموطنان یهودی ما 40 سال پیشرفت را به رغم فشارهای آمریکا گرامی می دارند، آقای ترامپ باز هم در سخنرانی سالانه خود در کنگره اتهاماتی را علیه ما مطرح کرد. خصومت آمریکا با ایران، آمریکا را به سمت حمایت از دیکتاتورها، قصابان و افراطی هایی سوق داده که جز ویرانی برای منطقه ما چیزی نداشته است.»

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بعداز پایان اختلافاتش با کنگره که به تعطیلی 35 روزه بخشی از دولت این کشور منجر شد، برای سخنرانی سالانه در کنگره حضور یافت و ادعاها و تهدیدهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران و حمایتش از تروریسم صهیونیستی را تکرار کرد.

وی با ادعای اینکه از پاییز، سرسخت ترین تحریم ها را علیه ایران تحمیل کردیم، اظهارداشت:«از رژیمی که فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد و ملت یهود را به نسل کشی تهدید می کند، چشم برنخواهیم داشت.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید