دومین دختربچه تهرانی هم ناپدید شد

کدخبر: ۲۶۷۰۲۲
اقتصادنیوز :هنوز مدت زیادی از گمشدن باران کوچولو نمی گذرد که به تازگی مشخص شده دختربچه یک و نیم ساله ای به نام فاطمه زهرا گمشده است، تلاش های کارآگاهان جنایی تهران برای رازگشایی از گمشدن مرموز این دختربچه کوچک در جریان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا،شامگاه سه شنبه 16 بهمن ماه سال جاری پدر فاطمه زهرا غریب زاده همراه خانواده اش در خانه پدرزنش درمحدوده شوش تهران دعوت بود. در آنجا تصمیم گرفته می شود پدر فاطمه زهرا برای خریدن غذا بیرون برود و که فاطمه کوچولو که دوست داشت همراه پدرش برود شروع به گریه زاری می‌کند.

پدر فاطمه زهرا در این صحنه دخترش را در آغوش گرفت و او را در کنار خواهر 4 ساله‌اش در حیاط خانه پدرزنش می‌گذارد و سپس از خانه خارج می‌شود.

نزدیک به دو ساعت گذشت و در حایکه همگی سفره شام را پهن کرده بودند که پدر فاطمه زهرا پیگیر دخترش شد اما هیچ‌کس از دختربچه خانواده خبر نداشت و با توجه به اینکه همگی سرگرم مراسم عقد دایی فاطمه زهرا بودند شروع به جستجو در اتاق و حیاط خانه کردند اما اثری از فاطمه زهرا نبود.

خیلی زود ماجرای گمشدن دخترکوچولو به ماموران پلیس پایتخت مخابره شد و همه اعضای خانواده در خیابان به جستجوی فاطمه زهرا گشتند.

پدر فاطمه زهرا تا صبح همه جا را به دنبال دختربچه‌اش گشته بود و صبح امروز به دادسرای امورجنایی رفت و ماجرای ناپدید شدن دختربچه‌اش را به بازپرس جنایی گزارش کرد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی پرونده برای ردیابی دختربچه گمشده وارد عمل شدند و تحقیقات در این زمینه به صورت ویژه ادامه دارد.

 هم اکنون ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران در محل ناپدید شدن دختربچه یک ونیم ساله تحقیقات را آغاز کرده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید