آخرین اخبار وضعیت جاده‌های کشور؛ کدام محورها شاهد بارش برف است؟

کدخبر: ۲۶۷۲۴۰
اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در بسیاری محورهای مواصلاتی کشور طی امروز (۲۰ بهمن ماه) خبر داد و گفت: تردد با زنجیر چرخ در محورهای زنجان - طارم و پاوه- جوانرود الزامی است.

به گزارش اقتصادنیوز نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، به اعلام جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: در بسیاری از محورهای مواصلاتی شاهد بارش برف و باران هستیم که اکثر محورهای استان لرستان، محور همدان- کرمانشاه، خلخال-اسالم در استان اردبیل، سنندج - مریوان، سقز- دیوان‌دره در استان کردستان، اهر - تبریز در آذربایجان شرقی، دندی- تخت سلیمان در استان زنجان، اصفهان - الیگودرز در استان اصفهان، پاوه - جوانرود در استان کرمانشاه و کرج - چالوس از این جمله هستند.

وی افزود: امروز (۲۰ بهمن ماه) شاهد بارش باران در اغلب محورهای زنجان، مازندران، خوزستان، کرمانشاه، اصفهان، مرکزی، همدان، گیلان و برخی محورهای کردستان هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به مه‌گرفتگی در محورهای فیروزکوه و بیشتر محورهای آذربایجان غربی و جلفا - مرند در آذربایجان شرقی تاکید کرد: تردد با زنجیر چرخ در محورهای زنجان - طارم و پاوه - جوانرود الزامی است.

به گفته رحمانی هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور روان است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید