تیم امنیتی مدیرعامل آمازون:یک نهاد دولتی در ماجرای طلاق جف بیزوس نقش داشت/ احتمال انتشار عکس‌های عریان بزوس در اینکوایرر

کدخبر: ۲۶۷۲۴۳
اقتصادنیوز: بر اساس گزارشی که توسط واشنگتن پست منتشر شده است، به نظر می رسد حداقل یک نهاد دولتی در ماجرای طلاق و تهدید جف بیزوس مدیرعامل آمازون نفش دارد.

به گزارش اقتصادنیوزبه نقل از انتخاب، روزنامه نگار واشنگتن پست، مانوئل روینگ فرانزیا، می گوید جف بیزوس و تیم امنیتی او معتقدند که ردپای نهادهای دولتی ایالات متحده در ماجرای طلاق بیزوس دیده می شود.

این نظرات ساعاتی پس از آن پخش  می شود که بیزوس در بیانیه ای اعلام کرده بود از سوی یک نشریه تهدید شده است که اگر دست از تحقیقات خود بر ندارد عکس های خصوصی و برهنه وی منتشر می شود. نشنال اینکوایرر؛ یعنی نشریه ای که جف بیزوس را تهدید کرده است، نخستین نشریه ای بود که خبر خیانت جف بیزوس به همسرش مک کینزی و ارتباط او با لورن سانچز را افشا کرد.

اکنون محققان و کارآگاهان سایبری جف بیزوس نیز رسما تایید کرده اند که حداقل یک "نهاد دولتی" مسئول دسترسی و نشت پیام های متنی خصوصی بین مدیر عامل آمازون و لورن سانچز است.این نشت پیام ها از آن جهت حائز اهمیت است که منجر به جدایی بیزوس و همسرش پس از 25 سال زندگی مشترک شده است.

بر اساس گزارش ها، تیم امنیتی بیزوس معتقدند کل این درام در زندگ بیزوس از هک اطلاعات تلفن همراه بیزوس ناشی می شود که آن هم توسط برخی نهادهای امنیتی و دولتی انجام شده است. طی هفته گذشته نیز گمان زنی ها حکایت از آن داشت که مسائل سیاسی در این ماجرا نقش داشته اند.

یکی از نظریه ها این است که ناشر نشنال اینکوایرر یا شاید شخصی خارج از دولت این متون را در تلاش برای نشان دادن حمایت از دونالد ترامپ منتشر کرده است.بیزوس در یک پست وبلاگی مدعی شده که تهدید به انتشار عکسهای خصوصی خود شده است مگر این که پژوهش ها را متوقف کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید