توصیه رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا به آقازادگان

کدخبر: ۲۶۷۲۸۶
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اتصال به قدرت نباید موجب سوء استفاده آقازادگان از موقعیتهای به وجود آمده شود بلکه باید با تاسی به ائمه معصومین در این شرایط عمل کنند.
توصیه رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا به آقازادگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی شامگاه شنبه در هیئت رزمندگان اسلام کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) رسول اکرم (ص) را در هجرت به مدینه همراهی می کردند و این بانوی بزرگوار رهبریاری، همسریاری، فرزندداری، فامیل داری و مردم داری را در خود داشت،هیچ گاه از رهبر خود دور نشد و در 26 جنگ حضرت علی (ع) را یاری کرد.

وی با بیان اینکه همراهی با رهبری در شرایط عادی هنر نیست، افزود: انسان باید در شرایط سخت به میدان بیاید و رهبری را حمایت کند و بر همین اساس حضرت زهرا (س) با چهار فرزند خود در هجرت به مکه همراه با پیامبر شرکت کردند تا مکه را فتح کنند و این فتح بدون خونریزی انجام شد.

زندگی حضرت زهرا باید سرلوحه آقازدگان نظام جمهوری اسلامی باشد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه با فتح مکه شبه جزیره عربستان در اختیار پیامبر اکرم (ص) قرار گرفت، ابراز داشت: با وجود در دست داشتن قدرت در پیامبر هیچ تغییری در زندگی حضرت زهرا (س) به وجود نیامد و این مهم باید سرلوحه آقازادگان نظام جمهوری اسلامی باشد تا اتصال به قدرت و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران موجب سوء استفاده نشود.

وی با بیان اینکه جهاد، مبارزه و خدمت به مردم در حضرت زهرا (س) با وجود داشتن قدرت تغییر نکرد، گفت: شرایطی در مقطع چهارم زندگی حضرت زهرا (س) به وجود آمد که اگر این بانوی گرامی نبودند اسلام و حکومت اسلامی از بین می رفت و ایشان با فداکاری خود موجب حفظ نبوت و امامت شدند.

در فتنه 88 برخی مسئولان سکوت اختیار کردند

سعیدی با بیان اینکه برگ برنده مردم ایران پیمودن مرحله استکمال و تعیین رهبری بعد از امام راحل بود، افزود: در زمان حیات حضرت زهرا (س) مرحله استکمال پیموده نشد و بر همین اساس حضرت زهرا (س) شخصا به میدان آمده و به حفظ امامت و نبوت پرداخت،طبق روایات آن بانوی گرامی تا به حداکثر 400 نفر از خواص مراجعه کردند اما امروزه و در فتنه 88 برخی مسئولان سکوت اختیار کردند در حالی که دعوا بر حق و باطل بود.

وی ضمن اشاره به خیانت ابوموسی اشعری و برخی افراد ابراز داشت: پیامبر اکرم در غدیر خم 110 مرتبه نام حضرت علی (ع) به عنوان جانشین بعد از خودشان ذکر کردند اما خیانت های صورت گرفته مانع از نحقق سفارشات ایشان شد، امام علی (ع) نیز نمی توانست با زور شمشیر این مهم را محقق کند چرا که آن زمان حضرت همراهی مردم را نداشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید