دیدار ظریف با «سعد الحریری» و «حسن نصرالله» + تصاویر

کدخبر: ۲۶۷۵۵۸
اقتصادنیوز؛ محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران با سعد الحریری نخست وزیر لبنان و سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز (دوشنبه) در ادامه دیدارهایش با مقامات لبنان با سعد الحریری نخست وزیر این کشور و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله دیدار و گفتگو کرد.

ظریف با سعد الحریری دیدار کرد

سید حسن نصرالله در دیدار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه با وی گفت: این حمایت و پشتیبانی، منجر به پیروزی هایی در صحنه ها و میدان های مختلف شده است.

وی با تشکر از رهبری جمهوری اسلامی، مسئولان و ملت ایران به خاطر حمایت از لبنان، فلسطین، جنبش های مقاومت و ملت های منطقه در مقابله با رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری ابراز امیدواری کرد این حمایت ها برغم همه توطئه ها و فشارها ادامه یابد.

محمد جواد ظریف وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار تاکید کرد که ایران درکنار دولت، ملت و مقاومت لبنان ایستاده است و آمادگی دارد در همه زمینه ها کمک و همکاری کند.

وزیر خارجه ایران روز گذشته وارد بیروت شد. این چهارمین سفر ظریف به لبنان به عنوان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم است.

در چارچوب این سفر دو روزه، ظریف امروز (دوشنبه) با «میشل عون» رئیس جمهوری و جبران باسیل وزیر خارجه لبنان دیدار کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید