شبی که ماه کامل شد بهترین فیلم جشنواره شد

کدخبر: ۲۶۷۵۶۸
اقتصادنیوز :سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی به نرگس آبیار برای شبی که ماه کامل شد اهدا شد.
شبی که ماه کامل شد بهترین فیلم جشنواره شد

به گزارش اقتصادنیوز ،در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ، سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی به نرگس آبیار برای شبی که ماه کامل شد اهدا شد.

 نرگس آبیار پس از دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره سی‌وهفتم گفت: دلگیری ای که همیشه داشتم این بود که در کشور خودم هیچوقت کاندیدای بهترین کارگردانی نشدم. این جایزه برای من خیلی بزرگ و مهم است ولی من را امشب خیلی خوشحال می کند و شب این گروه که زحمت کشیدند را می سازد ولی می دانم دوستانی که زحمت زیادی برای فیلمشان کشیدند ولی این جایزه را نگرفتند ته دلشان ممکن است غمگین باشند و این من را می آزارد.

این جایزه برای همه دوستان کارگردانم است. من هم می خواهم از مادر شهاب و فائزه واقعی خانم اعظم محسن دوست تشکر کنم. و تشکر کنم از تیم مان؛ ما یک تیم عالی داشتیم. بچه هایی که شبانه روز وقت گذاشتند و شرایط سخت را دوام آوردند در 50درجه گرما سختی ها را تحمل کردند. حمید نجفی راد که خیلی برای تدوین وقت گذاشت. من به نمایندگی از همه عوامل اینجا حضور دارم.

همچنین  سیمرغ بلورین بهترین فیلم به شبی که ماه کامل شد تعلق گرفت. محمدحسین قاسمی تهیه کننده این فیلم جایزه را دریافت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید