پیگیری حادثه تروریستی سیستان از طریق کمیسیون امنیت ملی

کدخبر: ۲۶۸۰۴۸
اقتصادنیوز : نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی حمله به اتوبوس سپاه پاسداران را به صورت جدی از طریق کمیسیون امنیت ملی مجلس پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،حسینعلی شهریاری با اشاره به حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران در محور «خاش- زاهدان» اظهار داشت: حرکات اینچنینی حاکی از ضربات سخت و حساب شده سپاه پاسداران بر لاشه صهیونیستی - سعودی گروهک های تروریستی است.

وی افزود: قطعا تقارن این جنایت ضد بشری با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، نشان دهنده عزت چهل ساله ایران پایدار و ذلت همیشگی تروریست های زبون است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه دیپلماسی تاکنون در مقابل حوادث تروریستی در کشور عملکردی قوی و قاطع نبوده است، تصریح کرد: امیدواریم وزارت خارجه با سیاست لبخند با این موضوعات برخورد نکند.

وی ادامه داد: قطعا این حادثه تروریستی را به صورت جدی از طریق کمیسیون امنیت ملی مجلس و همچنین دیگر مراجع ذیربط پیگیری خواهیم کرد.

شهریاری گفت: اینجانب ضمن تسلیت محضر فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران و خانواده معزز این شهدای گرانقدر به نمایندگی از مردم شریف سیستان و بلوچستان خواستار محاکمه و مجازات فوری مرتکبان و عاملان داخلی و خارجی این اقدام ننگین هستم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید