شوت دژاگه مانع رکوردشکنی استقلال

کدخبر: ۲۶۸۲۸۸
​اقتصاد نیوز:گل اشکان دژاگه، مانع رحمتی و استقلال برای نزدیک شدن به یک رکورد شد.
شوت دژاگه مانع رکوردشکنی استقلال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، بازی رحمتی مقابل تراکتورسازی اگرچه قلعه‌نویی نداشت تا حساسیت برانگیز باشد اما از جهاتی برای شماره یک آبی‌ها مهم بود. رحمتی که تا این‌جای لیگ توانسته کلین‌شیت‌هایش را دو رقمی کند به دنبال این بود که با ثبت یک کلین‌شیت دیگر رکوردی دست نیافتنی بسازد. رحمتی با 170 بار بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش در تاریخ لیگ، با اختلاف زیاد نسبت به دروازه‌بان‌های دیگر در صدر قرار دارد و تنها دروازه‌بانی است که آمارش از عدد 100 عبور کرده است. در این بازی اما اشکان دژاگه به رحمتی اجازه این کار را نداد و با یک شوت بسیار زیبا او را در عدد 10 در این فصل متوقف کرد. 

گل بسیار زیبای تراکتوری‌ها روند گل‌نخوردن استقلال را هم متوقف کرد. دروازه استقلال با حضور رحمتی و حسینی 6 هفته بود که رنگ گل را به خود ندیده بود. این رکورد در دقیقه 52 با گل دژاگه متوقف شد. آخرین بازیکنی که در لیگ توانسته بود دروازه آبی‌ها را باز کند کی‌روش استنلی بود که در بازی سپاهان به حسین حسینی گل زد.

پس از بازی با سپاهان، استقلال در بازی با ماشین سازی، صنعت نفت، استقلال خوزستان، سپیدرود، پدیده و پیکان گل نخورد تا اشکان دژاگه، این روند را تمام کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید