معرفی قابل اعتمادترین خودروسازان جهان + عکس و آمار

کدخبر: ۲۶۸۲۸۹
اقتصاد نیوز: بر اساس یک تحقیق قابل اعتماد ترین خودرو های جهان معرفی شدند که بر این اساس خودرو«لکسوس» عنوان برترین را بدست آورده است.
معرفی قابل اعتمادترین خودروسازان جهان + عکس و آمار

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از دیجیاتو، باور عمومی بر این است که برندهای لوکس و رده بالا محصولاتی قابل اعتمادتر و مطمئن تر تولید می کنند، به همین جهت برخی افراد سعی دارند با پس انداز کردن بیشتر به سراغ مدلی از چنین برندهایی بروند. اگر چه این باور تا حدودی درست است، اما تحقیق اخیر موسسه جی دی پاور حقایق دیگری را آشکار می سازد.

معرفی لکسوس RX 350 اف اسپورت+تصاویر

 

 

این تحقیق که با عنوان میزان قابل اعتماد بودن خودروها (Vehicle Dependability Study) شناخته می شود، نشان می دهد میانگین مشکلات موجود در تولیدات برندهای پرتیراژ و عادی کمتر از میانگین متناظر در محصولات برندهای لوکس است.

بر این اساس در هر 100 مدل تولیدی توسط برندهای عادی، به طور میانگین 135 مشکل گزارش شده، حال آنکه این رقم در برندهای لوکس به 141 مورد می رسد. در تحقیق امسال جی دی پاور 32,952 مالک که اتومبیل هایشان مدل 2016 بوده، شرکت داشته اند. این تحقیق بین ماه های اکتبر و دسامبر سال 2018 انجام شده است.

 

Quality Improvement
 

از میان تمامی برندهای حاضر در خاک ایالات متحده، باز هم لکسس است که با 106 مشکل در هر صد خودرو، برای هشتمین سال متوالی بالاتر از رقبا ایستاده و عنوان قابل اعتمادترین برند را به خود اختصاص داده است. پس از لکسس، پورشه با 108 مشکل در رتبه دوم قرار دارد. رتبه های سوم تا پنجم هم به ترتیب به تویوتا، شورولت و بیوک رسیده اند.

J.D. Power 2019 U.S. Vehicle Dependability Study (1)
نکته جالب اینکه از بین همه مدل های فروخته شده، مالکین پورشه 911 کمترین ایراد را گزارش کرده اند و این خودروی اسپرت توانسته به عنوان قابل اعتمادترین مدل دست پیدا کند.

آنطور که ارزیابی امسال نشان می دهد، شاخص میانگین صنعت خودرو 4 درصد رشد کرده و ایرادات شایع در هر صد اتومبیل با 6 واحد کاهش به رقم 136 رسیده است؛ همچنین برای نخستین بار در 30 سال گذشته، امسال تمامی برندهای آلمانی جایگاهی بالاتر از میانگین صنعت خودرو دارند.

J.D. Power 2019 U.S. Vehicle Dependability Study (3)
 

قابل اعتمادترین مدل های سواری به تفکیک کلاس

اگر بخواهیم از برندی که بیشترین پیشرفت را داشته یاد کنیم، باید از کرایسلر نام ببریم که توانسته 65 واحد از ایرادات گزارش شده در هر صد خودرو را کاهش دهد. پس از این خودروساز آمریکایی مینی و سوبارو به ترتیب در رده های بعدی ایستاده اند.

قابل اعتمادترین
 

قابل اعتمادترین مدل های شاسی بلند و چند منظوره به تفکیک کلاس

طبق روال سال های اخیر فیات با 249 ایراد در هر صد خودروی ارزیابی شده، در رده انتهایی جدول جا خوش کرده است. لندرور با 221 و ولوو هم با 204 ایراد، دیگر برندهای حاضر در قسمت انتهایی جدول ارزیابی جی دی پاور هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید