دستگیری قاتل فراری در خوزستان

کدخبر: ۲۶۸۲۹۸
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس در کمتر از سه ساعت دستگیر و 2 قبضه سلاح شکاری،یک قبضه کلت کمری و 91 عدد فشنگ شکاری و جنگی از وی کشف شد .
دستگیری قاتل فراری در خوزستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس زاده شامگاه جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان باوی، بلافاصله تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل مراجعه و دستور لازم برای بررسی و کشف قتل ابلاغ شد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان باوی در کمتر از سه ساعت قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سردار عباس زاده گفت: در بازسازی صحنه جرم که با حضور قاتل مشخص شد مقتول به وسیله شلیک چند گلوله سلاح شکاری از ناحیه صورت و شکم به قتل رسیده است.
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از مخفیگاه متهم 2 قبضه سلاح شکاری، یک قبضه کلت کمری، 77 عدد فشنگ شکاری و 14 عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: قاتل در تحقیقات پلیس انگیزه خود را از قتل اختلافات قبلی عنوان کرده است.
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین در 9 دی ماه از دستگیری عامل قتل 2 نفر در اهواز در 24 ساعت پس از وقوع قتل در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خوزستان خبر داده بود.
 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید