قابلیت جدیدی به واتس اپ اضافه می‌شود

کدخبر: ۲۶۸۴۴۲
اقتصاد نیوز:به تازگی واتس اپ اعلام کرده است که احتمالاً یک قابلیت جدید به پلتفرم این پیامر سان افزوده خواهد شد تا کاربران بتوانند جلوی درخواست‌های عضویت در گروه‌های واتس اپی را بگیرند.
قابلیت جدیدی به واتس اپ اضافه می‌شود

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، واتس اپ که یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین اپلیکیشن های پیام‌رسان در جهان محسوب می‌شود، به تازگی اعلام کرده است که قابلیت و ویژگی جدیدی به پلتفرم این پیام‌رسان اضافه می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد از درخواست‌های عضویت در گروه‌های واتس اپ که موجب آزردگی و مزاحمت آنها می‌شد، رها شوند و جلوی آن را بگیرند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت استاندارد مدیا، به نظر می‌رسد که این قابلیت و ویژگی در ماه‌های آتی در جدیدترین نسخه به‌روزرسانی واتس اپ به آن اضافه خواهد شد و بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود جلوی ارسال و دریافت‌های درخواست عضویت در گروه‌های واتس اپی را بگیرند. بدین ترتیب آنها می‌توانند دیگر در گروه‌هایی که علاقه‌ای به عضویت در آن را ندارند، عضو نشده و به هنگام ورود به صفحه کاربری و اکانت خود، با گروه‌های متعددی که بسیاری از آنها را نمی‌شناسند، مواجه نشوند.

این اپلیکیشن از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت. واتس‌اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

انتظار می‌رود که این قابلیت در ابتدا به نسخه اندرویدی این پیام‌رسان افزوده شود که احتمالاً در ماه‌های آتی این اتفاق خواهد افتاد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید