اولین اعتراف احسان علیخانی

کدخبر: ۲۶۸۹۰۱
اقتصادنیوز: قسمت اول «عصرجدید» جدیدترین برنامه احسان علیخانی شب گذشته پخش شد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پندار آنلاین: نخستین قسمت از مسابقه بزرگ استعدادیابی عصر جدید با اجرای احسان علیخانی بعد از اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سه سیما رفت و شاهد اتفاقات هیجان انگیزی بودیم.

امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی جزو داوران این برنامه هستند که اجرا‌ها را با رای گیری ارزیابی می‌کنند.

اولین اجرا برنامه با واکنش جالب علیخانی همراه بود که نسبت به حرکات این کار گروهی شگفت زده شد.

علیخانی در ادامه گفت: نقش این برنامه بیشتر شبیه یک میزبان است. خودم علاقمند بودم  پشت صحنه  کارگردانی می کردم با شناختی که از گروه دارم خیلی کار سختی را پیش رو داریم .البته اعتراف می‌کنم این برنامه یکی از سخت ترین کارهایی است که در طول عمرم ساختم شاید به ظاهر ساده به نظر بیاد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید چالش جذابی را در برنامه رقم زد. او گفت: می‌خواهد  ذهن  تماشاگران و داوران را بخواند و با یک پیش بینی  فوتبال  اجرا خود را آغاز کرد و باعث شد همه داوران به او رای مثبت بدهند.

دکور «عصر جدید» که با حضور مردم ضبط شده، زیر نظر سیامک احصایی، بازیگر و طراح دکور قدیمی  سینما و تلویزیون  ساخته شده است. آریا عظیمی‌نژاد از آهنگسازان پرکار سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی هم ساخت موسیقی‌های این  رقابت  بزرگ را برعهده گرفت.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید