بیانیه نمایندگان مجلس درباره اقدام سپاه در توقیف کشتی‌های صیادی خارجی

کدخبر: ۲۶۸۹۳۸
اقتصادنیوز: یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۸۴ نفر از نمایندگان در خصوص خصوص اقدام سپاه پاسداران در توقیف و برخورد با کشتی‌های صیادی خارجی را قرائت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد امیرآبادی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی این بیانیه را به شرح ذیل قرائت کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌های دفاعی، علمی، فرهنگی و اجتماعی و حتی کمک به معیشت مردم و اشتغال پیشتاز بوده و بسی جای خوشحالی و خرسندی است که این مجموعه همواره و در بسیاری از زمینه‌ها برگ زرینی به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده است.

اخیراً صیادان منطقه‌ی جنوب کشور دغدغه‌هایی داشتند که کشتی‌های خارجی با حمایت سازمان شیلات ایران و با سیستم‌ها و تجهیزات پیشرفته انواع گونه‌های آبزیان را صید می‌نمودند و این اقدام ضمن آسیب جدی به زیستگاه ماهیان، آبزیان منطقه، باعث افزایش قیمت ماهی و ضربه زدن به اشتغال در دریا شده است.

این اقدام به جا و شایسته سپاه پاسداران به عنوان اقدامی جهادی و انقلابی از سوی فرزندان ملت در نیروی دریایی سپاه انقلاب بارقه‌ای از امید و باور را در مردم و به ویژه صیادان منطقه را ایجاد کرد و اطمینان آنها را به این نیروها پیش از گذشته نمایان ساخت. امید است دستگاه قضائی نیز اشد مجازات را برای کسانی که با استفاده از رانت‌ها قصد اخلال و نارضایتی در مردم را داشته و دارند اعمال نمایند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده سپاه انقلاب اسلامی و نیروهای تحت امر وی به ویژه نیروی دریایی از خداوند متعادل برای شما همکاران موفقیت روزافزون و توفیق خدمت به مردم عزیز تحت فرماندهی مدبرانه‌ی فرمانده کل قوا را مسئلت داریم.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید