یک فرمانده ارشد سپاه: در این ۴۰ سال آمریکا را به زیر کشیده‌ایم

کدخبر: ۲۶۹۱۳۷
اقتصادنیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه تاکید کرد: باید غبارها و پرده‌های تصویر سازی‌های غلط دشمنان نظام را کنار بزنیم و تصویر درست از انقلاب داشته باشیم تا با امیدواری بیشتری به سوی آینده گام برداریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، محمدرضا نقدی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر امیدواری در جامعه خصوصا نسل جوان گفت: ملت ما در طول این ۴۰ سال با وجود همه توطئه‌های عمیق، وسیع و گسترده دشمنان دستاوردها و پیشرفت‌های عظیمی کسب کرده‌ است. تجربه موفق ۴۰ ساله این نظام و انقلاب ما را به آینده امیدوارتر می‌کند. یک جنگ روانی شدید و مخرب علیه دستاوردها و پیشرفت‌های نظام و انقلاب در دستور کار رسانه‌های مغرض دنیا قرار گرفته که ممکن است برخی افراد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد و این تجربیات موفق را نادیده بگیرند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با تاکید بر وجود تصویر واقعی از موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام اظهار داشت: با دارا بودن تصویر واقعی از دستاوردهای نظام می‌توانیم نگاه امیدوارنه‎تری به آینده داشته باشیم. ملت ما در طول این ۴۰ سال آمریکا را به زیر کشیده است. باید غبارها و پرده‌های تصویر سازی‌های غلط دشمنان نظام را کنار بزنیم و تصویر درست از انقلاب داشته باشیم تا با امیدواری بیشتری به سوی آینده گام برداریم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید