انتقاد از توزیع مستندات مخدوش درباره مالیات‌ها در مجلس

کدخبر: ۲۶۹۱۷۸
اقتصادنیوز: یک نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به توزیع برگه‌ای مربوط به مالیات مشاغل مختلف در سال گذشته در مجلس انتقادت کرد و گفت که آمار منتشره در این برگه درست نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بهروز بنیادی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس در تذکری گفت: برگه‌هایی در خصوص پرداخت مالیات بخش دولتی خصوصی و آزاد در سال گذشته در مجلس توزیع شده که آمار آن درست نیست.

علی مطهری در این باره گفت: هیچ یک از اعضای هیات رئیسه این برگه را امضاء نکردند .

وی مجددا گفت : مسئول این کار آقای رحیمی است  و ظاهرا توزیع برگه با مجوز ایشان صورت گرفته است.

علیرضا رحیمی نیز در توضیحی گفت: در حال حاضر طبق روال، درخواست کننده فرمی را پر می‌کند و مشخص می‌شود که متن توسط چه کسی تهیه شده است. برگه‌ای که توزیع شده هم به درخواست آقای پژمانفر بوده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس یادآور شد: ما معمولا به صورت محتوایی وارد نمی‌شویم و محتوا از طرف هیات رئیسه قابل تایید نیست. صحت و سقم آن به عهده خودشان است.

نصرالله پژمانفر نیز در این باره گفت: طبق روال من مطلبی را خدمت آقای پزشکیان که رئیس جلسه بودند آوردم. ایشان گفت: برگه را برای توزیع ارائه کنید. همیشه هم این طور بوده که مستندات ذکر می‌شده. ممکن است برداشت کسی این باشد که مستندات قابل دفاع نیست، اما کسی نمی‌تواند در مستندات مراکز مهمی مثل مرکز پژوهش‌ها که عقل منفصل مجلس است تردید کند.

علی مطهری نایب رئیس مجلس مجددا در توضیحی گفت که مرکز پژوهش‌ها اعلام کرده که این آمار مورد تایید ما نیست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید