گوشی هوشمندی که دور مچ کاربران بسته می‌شود! +عکس

کدخبر: ۲۶۹۲۷۱
اقتصاد نیوز:در حال حاضر شرکت‌های زیادی در حال کار کردن بر روی گوشی‌های تاشو هستند، اما یک شرکت چینی به تازگی قصد تولید نوعی گوشی هوشمند تاشو دو منظوره را دارد که دور مچ کاربران بسته می‌شود.
گوشی هوشمندی که دور مچ کاربران بسته می‌شود! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایمنا، شرکت چینی "تی سی ال" به تازگی در حال کار کردن بر روی گوشی تاشوی جدیدی است که به یک ساعت هوشمند تبدیل می‌شود. این شرکت که از سهامداران کمپانی‌های آلکاتل و بلک‌بری محسوب می‌شود، قصد تولید پنج دستگاه جدید با نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را دارد که شامل دو تبلت، دو گوشی هوشمند و یک گوشی تاشو است که به ساعت هوشمند تبدیل می‌شود.

یکی از تبلت‌ها به سمت داخل خم می‌شود و تبلت دیگر قابلیت انعطاف‌پذیری به سمت خارج را دارد. گوشی‌های هوشمند نیز در دو مدل انعطاف پذیر افقی به سمت داخل و خارج  ساخته می‌شوند.

اما گوشی هوشمند جدید که بلند و نازک (دارای ضخامت اندک) است، قابلیت خم شدن در اطراف مچ دست افراد را دارد و می توان از آن به عنوان ساعت هوشمند استفاده کرد. به گفته مدیر اجرایی شرکت تی سی ال، گوشی هوشمند تاشو با قابلیت جدید در سال ۲۰۲۰ میلادی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

موضوع قابل توجه اینکه با توجه به افزایش گوشی‌های تاشو در بازار موبایل، بیشتر تولید کندگان تلفن همراه و حتی شرکت‌های تازه تاسیس و ناشناخته اکنون در حال کار کردن بر روی این نوع محصولات هستند. برای مثال شرکت گوگل قصد طراحی و ساخت گوشی‌های تاشویی را دارد که از نرم افزارهای اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

کمپانی‌های لنوو، سامسونگ و ال جی نیز پیش از این از برنامه‌های خود برای تولید گوشی‌های قابل انعطاف خبر داده بودند، اما  این بار شرکت تی سی ال، ابتکار عمل منحصر به فردی از خود نشان داده است و قصد تولید یک گوشی دو منظوره تاشو را دارد.

هنوز منابع خبری در مورد ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی جدید اطلاعات زیادی منتشر نکرده‌اند. اما انتظار می‌رود با آغاز کنگره جهانی موبایل  که در تاریخ ۶ تا ۹ اسفند در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری در مورد محصولات تازه شرکت تی سی ال منتشر شود. همچنین در این رویداد بزرگ گوشی تاشو سامسونگ با نام‌های انتخابیGalaxy X، Galaxy F و یا Galaxy Flex رونمایی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید