نامه 8 بندی نمایندگان مجلس به سران سه قوه درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی +جزئیات

کدخبر: ۲۶۹۳۹۴
اقتصادنیوز: عزت الله یوسفیان ملا از تهیه و تدوین دومین نامه نمایندگان مجلس به سران قوا در اعتراض به تعطیلی مجددا جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.
نامه 8 بندی نمایندگان مجلس به سران سه قوه درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی +جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جمعی از نمایندگان مجلس درحال تهیه و تدوین نامه ای خطاب به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، آیت الله صادق آملی لاریجانی، علی لاریجانی رئیس مجلس درباره عدم برگزاری نشست های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند.

در همین زمینه، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت وگو با فارس، ضمن انتقاد از عدم برگزاری نشست های ستاد، گفت که اکنون حدود 5 هفته است که جلسات ستاد برگزار نمی شود.

وی ابراز تاسف کرد که مدت هاست جلسات ستاد به صورت مستمر برگزار نشده و هرازگاهی بعد از برگزاری چند نشست، مجدد جلسات برگزار نمی شود.

یوسفیان ملا به نگارش نامه نمایندگان به سران قوا اشاره کرد و اظهار داشت: این نامه در 8 بند تهیه شده و در آن خطاب به سران قوا نسبت به عدم برگزار گاه و بیگاه مسائلی مطرح شده است؛  همچنین در نامه از سران قوا خواسته ایم علت عدم برگزاری جلسات را پیگیری کنند.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه در برهه فعلی که باید مبارزه با مفاسد وارد مرحله تازه ای شود شاهد کم کاریهایی هستیم، خاطرنشان کرد: به جای آنکه جلسات ستاد بیشتر شود رسما آن را برگزار نمی کنند.

وی در پایان با بیان اینکه واقعا دلیل عدم برگزاری جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مشخص نیست، گفت: اگر اهتمامی برای مبارزه با مفاسد وجود دارد چرا باید جلسات ستاد برگزار نشود!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید