ذوالنوری در واکنش به شائبه‌ها؛

غلط می‌کند کسی به دنبال دولت نظامی باشد

کدخبر: ۲۶۹۴۸۹
اقتصادنیوز؛ مجتبی ذوالنوری، عضو فراکسیون ولایی و از طراحان سوال از رئیس‌جمهور در واکنش به شائبه‌ها گفت: غلط می کند کسی به دنبال دولت نظامی باشد و غلط زیادی می کنند کسانی که چنین حرفی را می زنند. چرند می گویند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین؛ مجتبی ذوالنوری در واکنش شائبه تلاش مخالفان دولت برای آوردن یک دولت نظامی گفت: غلط می کند کسی به دنبال دولت نظامی باشد و غلط زیادی می کنند کسانی که چنین حرفی را می زنند. چرند می گویند. عروس بلد نیست برقصد می گوید زمین کج است. من با چه کسی حرف زده ام که به دنبال دولت نظامی هستم؟ بنده طراح این استیضاح بودم. یک آدم عوضی در فضای مجازی گفته است از ذوالنور بپرسید پشت پرده های این طرح استیضاح و اتاق فکر آن چه کسانی هستند. چرا ذوالنور را انتخاب کرده‌اند. این فرد مشخص است که هم احمق است، هم بی اطلاع و هم بی تقوا.

مجتبی ذوالنوری

نماینده قم تأکید کرد:  بنده خودم تصمیم گرفتم چنین طرحی را به پیش ببرم؛ نه با یک نفر در درون مجلس و نه با یک نفر در بیرون مجلس مشورت نکرده‌ام. تشخیصم این بوده است که این کار را باید انجام دهم و انجام دادم. شما ببینید اگر قرار باشد کودتا باشد در کودتا سازماندهی وجود دارد. اگر ما به دنبال کودتا هستیم پس چرا بین ما اصولگراها در درون مجلس بر سر این موضوع تفرقه وجود دارد؟ کودتا با شورش و آشوب فرق دارد. شورش و آشوب سازماندهی ندارد اما کودتا سازمان خوشه‌ای دارد یعنی نباید در آن تفرق و اضطراب دیده شود. آقای دهقان نائب رئیس کمیسیون ولایی است، اگر قرار است ما کودتا کنیم چرا این عضو فراکسیون می‌رود و علیه ما صحبت می کند؟!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید