سبقت شفر از برانکو

کدخبر: ۲۶۹۶۳۷
اقتصاد نیوز:استقلال در هفته هجدهم با 7 گل خورده توانست عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را بدست بیاورد.
سبقت شفر از برانکو

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، در این چند فصل اخیر هر وقت صحبت از اقتدار دفاعی و کلین‌شیت می‌شود همه به یاد برانکو و پرسپولیسی که ساخته می‌افتند. تیمی که خیلی از تیم‌های لیگ همچنان فرصت باز کردن دروازه‌اش را بدست نیاورده‌اند و گل‌زدن به آنها فاصله زیادی با یک رویا ندارد.

عملکرد مدافعان پرسپولیس و دفاع تیمی این تیم به قدری فوق‌العاده بود که کمتر کسی حواسش به استقلال شفر بود. تیمی که آرام آرام با درست کردن آمار دفاعی‌اش آمد و به پرسپولیس نزدیک شد و در بازی این هفته مقابل پارس جنوبی جم از پرسپولیس هم عبور کردند. حالا استقلال رسما بهترین خط دفاع لیگ است.

دو گلی که فولادی‌ها وارد دروازه پرسپولیس کردند ضربه سنگینی به این تیم وارد آورد و آنها در مصاف با استقلال عقب افتادند اما یک بازی کمتر استقلال در جدول رده‌بندی، عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را تا هفته گذشته از شاگردان برانکو نگرفته بود. با برگزاری بازی استقلال و پارس جنوبی حالا تعداد بازی‌های هر دو تیم برابر شد و آبی‌های تهران با دریافت 7 گل در 18 بازی در صدر کمترین گل‌های خورده لیگ ایستادند.

البته پرسپولیس قرار نیست که دست از سر شفر و شاگردانش بردارد و اختلاف یک گل چیزی نیست که به راحتی قابل جبران نباشد. با توجه به این که استقلال این هفته باید بازی عقب‌افتاده‌اش با ذوب‌آهن را انجام بدهد و پرسپولیس به مصاف نفت مسجدسلیمان برود بعید نیست که این عنوان که استقلالی‌ها برای بدست آوردنش مدت زمان طولانی صبر کرده بودند خیلی زود آن را از دست بدهند. اتفاقی که البته رحمتی و خط دفاعی‌اش نشان داده‌اند به این راحتی تن به آن نمی‌دهند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید