جزئیاتی از نشست غیرعلنی امروز صبح مجلس

کدخبر: ۲۷۰۳۳۰
اقتصادنیوز: نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس روز پنجشنبه هم جلسه علنی خواهد داشت، گفت: نمایندگان در نشست غیرعلنی امروز مجلس رای دادند تا جلسات مجلس در هفته جاری به صورت سه شیفت برگزار شود اما در رابطه با شیفت عصر و شامگاهی روز پنجشنبه در صورت نیاز رای‌گیری خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس گزارشی را در رابطه با مسائل مربوط به بودجه ارائه کرد و خواست نمایندگان در روند بررسی بودجه همکاری کنند.

وی افزود: رئیس مجلس از نمایندگان خواست نمایندگان در ارائه پیشنهادات همکاری داشته باشند و پیشنهادات‌شان را به حداقل برسانند. ما 6 هزار پیشنهاد از سوی نمایندگان برای بودجه داریم و اگر بخواهیم به این شکل ادامه دهیم بودجه در زمان مقرر آماده نمی‌شود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌لاریجانی گفت شیفت شب برای امروز هم برقرار است و این موضوع به رای گذاشته شد و نمایندگان رای دادند تا در ادامه هفته جاری شیفت شب برقرار باشد و مجلس به صورت سه شیفت به بررسی بودجه بپردازد.

ابوترابی خاطرنشان کرد:‌مجلس روز پنجشنبه هم جلسه خواهد داشت اما اینکه جلسه در نوبت شب و شامگاهی هم برگزار خواهد شد نیاز به رای‌گیری مجدد دارد اما جلسه مجلس در روز پنجشنبه در نوبت صبح برگزار خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید