بازتاب دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب در رسانه های عربی

کدخبر: ۲۷۰۴۹۶
اقتصادنیوز : پس از دیدار روز دوشنبه رئیس جمهور سوریه با مقام معظم رهبری در تهران، رسانه‌های عربی به پوشش این خبر و دیدار پرداختند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، پس از دیدار روز دوشنبه رئیس جمهور سوریه با مقام معظم رهبری در تهران، رسانه‌های عربی به پوشش این خبر پرداختند.

در همین راستا، شبکه خبری المیادین با اشاره به این خبر، در پایگاه اینترنتی خود نوشت که بشار اسد رئیس جمهور سوریه برای نخستین بار پس از آغاز بحران این کشور، با سفر به تهران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب و حسن روحانی رئیس جمهوری ایران دیدار کرد.

شبکه المیادین به بخش هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بشار اسد نیز اشاره کرده است.

شبکه المنار نیز در پایگاه اینترنتی خود نوشت: امام خامنه ای از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه استقبال کرد و در این دیدار روابط برادرانه مستحکم بین دو ملت مورد بحث قرار گرفت.

این پایگاه می افزاید: امام خامنه ای به رئیس جمهور اسد و ملت، ارتش و نیروهای مسلح سوریه پیروزی هایی را که در مقابل تروریسم کسب کرده اند، تبریک گفت.

شبکه المسیره یمن نیز در پایگاه خود نوشت: بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز دوشنبه طی سفری رسمی وارد ایران شده و با آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و حسن روحانی رئیس جمهوری ایران دیدار کرد.

المسیره افزود: رئیس جمهور اسد چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به آیت الله خامنه ای و ملت ایران تبریک گفت و طی این دیدار روابط برادرانه مستحکم بین دو ملت مورد رایزنی قرار گرفت و از این روابط به عنوان عامل اصلی پایداری سوریه و ایران در مقابل نقشه های خصمانه یاد شد.

این شبکه به نقل از رهبر انقلاب نوشت: حمایت ما از سوریه حمایت از مقاومت است و به آن افتخار می کنیم.

شبکه خبری الجزیره نیز با پوشش این خبر، نوشت که رهبر ایران در جریان دیدار با اسد حمایت ایران از سوریه را حمایت از محور مقاومت در مواجهه با سیاست‌های آمریکا و اسرائیل برشمرد و گفت که پایداری سوریه تمامی توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را با شکست مواجه کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید