مدارس آبدانانه تعطیل شد

کدخبر: ۲۷۰۸۵۰
اقتصادنیوز: زمین لرزه ای که دقایقی قبل در بخش سرابباغ شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام احساس شد، مدارس این شهرستان را تعطیل کرد.

به گزارش اقتصادنیوز؛ فرماندار آبدانان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : زمین لرزه صبح امروز که با بزرگی 4،4 ریشتر در عمق 9 کیلومتری زمین روی داده منجر به شکسته شدن شیشه تعدادی از منازل ، مراکز تجاری و اداری و همچنین ترک خوردن دیوارها شده است.
سیروس مراد حاصلی افزود: هم اکنون نیز ستاد بحران با حضور دستگاه های عضو تشکیل شده تا آخرین ارزیابی ها در خصوص خسارت های این حادثه طبیعی انجام شود.
وی یادآور شد: بر اساس اطلاع ستاد بحران ،مدارس نوبت صبح شهرستان آبدانان تعطیل شده و در خصوص نوبت عصر نیز پس از بررسی وضعیت اعلام نظر خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شدت زمین لرزه ساعت 9:12 دقیقه صبح امروز در بخش سرابباغ شهرستان آبدانان به حدی بود که مردم را وحشت زده کرده و ضمن خروج از منازل و محل کار هم اکنون تعداد زیادی از آنها در فضاهای باز بسر می برند.
بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه در عرض جغرافیایی 32.898 و طول جغرافیایی 47.469 درجه روی داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید