پیشرفت ۵۰ درصدی گودبرداری پلاسکو

کدخبر: ۲۷۰۹۳۰
اقتصادنیوز :مدیر اجرایی طرح ساخت پلاسکو از پیشرفت ۵۰ درصدی گودبرداری ساختمان پلاسکوی جدید خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان اسفند خاکبرداری تکمیل شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، علی رحیمی درباره آخرین وضعیت این طرح گفت: خاکبرداری ساختمان پلاسکو با قوت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان اسفند ماه بتوانیم کار خاک برداری را به اتمام برسانیم.

وی درخصوص فعالیت‌هایی که هم اکنون در محل پروژه پلاسکو در حال اجراست گفت: با توجه به نگرانی واحدهای تجاری اطراف و احتمال آسیب رسیدن به سازه‌های اطراف سایت پلاسکو برای اجرای عملیات گودبرداری از روشی جدید موسوم به TOP-DOWN استفاده کردیم و امروز چهل و هشتمین و در واقع آخرین ستون محافظ در عمق ۳۲ متری زمین کار گذاشته شد و به همین دلیل سرعت حفاری تا رسیدن به تراز منفی ۲۸ متری زمین با سرعتی بیشتر از قبل صورت خواهد پذیرفت.

مدیر اجرای طرح ساختمان پلاسکو با اشاره به شرایط ترافیکی منطقه و ازدحام جمعیت در ایام ماه‌های پایانی سال خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت های ترافیکی منطقه ۱۲ توانستیم تا کنون حدود ۹ هزار متر مکعب خاکبرداری کنیم و برآورد می‌کنیم ۱۲ هزار متر مکعب دیگر نیز باید خاکبرداری صورت پذیرد.

خاطرنشان می شود، پروژه ساخت پلاسکوی جدید پس از فراز و نشیب فراوان و هماهنگی با دستگاه‌های مسئول سرانجام در مهر ماه سال ۹۷ آغاز شد.

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان چندی پیش با توجه به آغاز کار و پیشرفت این پروژه تاکید کرد پروژه به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که پلاسکوی جدید تا مهر سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید