سئوال ۱۵ نماینده از ظریف درباره استعفای جنجالی‌اش

کدخبر: ۲۷۰۹۴۸
اقتصادنیوز :۱۵ نماینده مجلس درخواست سوالی را از وزیر امورخارجه در مورد استیضاح جنجالی‌اش و به حاشیه بردن دستاورد سفر بشار اسد به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کردند.

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از مهر، ۱۵ نماینده مجلس سئوالی از وزیر امور خارجه در مورد استعفای جنجالی‌اش همزمان با سفر رئیس‌جمهور سوریه به ایران به هیئت رییسه مجلس تقدیم کردند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«هیئت رئیسه محترم

خواهشمند است برابر ماده (۲۰۸) آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، تذکرات زیر را ابلاغ و خلاصه آن‌ را در جلسه علنی مجلس قرائت فرمایید.

جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امورخارجه!

حداقل تدبیر و توجه به منافع ملی اقتضاء می کرد اینگونه دستاورد مربوط به دیدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور را تحت الشعاع حاشیه سازی مربوط به استعفا قرار نمی دادید.

همه می دانند با بسیج جهان اسلام و با نثار خون‌های پاک شهدای مدافع حرم، جنایتکاران داعشی نابود و بینی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در جنگ نیابتی به خاک مالیده شد. دیدار بشار اسد به عنوان محور مقاومت با مقام معظم رهبری به عنوان رهبر مقاومت و رئیس جمهور ایران پیام پیروزی جبهه مقاومت و تشکر از ایران را به جهان مخابره کرد، لشگر رسانه ای دشمنان ایران بدنبال حاشیه سازی و انحراف افکار عمومی از این دستاورد بزرگ بود.

متاسفانه جنابعالی با بی تدبیری و رفتاری عجیب اختلافات خود را با رئیس جمهور، در بدترین زمان ممکن بر ملا کردید و این دستاورد بزرگ را به حاشیه راندید.

توجه به دستاوردهای مربوط به پیروزی بزرگ جبهه مقاومت می توانست علاوه بر پیامدهای مثبت امنیتی و دفاعی، رونق اقتصادی کشور و شکست تحریم ها را بدنبال داشته باشد که جنابعالی به عنوان رئیس دستگاه دیپلماسی نه تنها از آن استفاده نکردید بلکه ضربه ای سنگین به منافع ملی زدید.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید